//
کدخبر: ۱۳۳۵۳۱ //

سه سال است برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا می جنگیم

کمال کامیابی نیا با اظهار امیدواری، برای فینالیست شدن پرسپولیس، از طرفداران این تیم درخواست کرد برای بازی برگشت به استادیوم بیایند و از تیم حمایت کنند.

سه سال است برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا می جنگیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 بعد از برد غرور آفرین پرسپولیس مقابل السد قطر در چهارچوب بازی های لیگ قهرمانان آسیا، کمال الدین کامیابی نیا ک به علت محرومیت بازی رفت را از روی سکو ها نظاره گر بود امیدوار است بتواند به همراه سایر شاگردان برانکو برای اولین در تاریخ باشگاه پرسپولیس این تیم را به دیدار نهایی برساند.

کمال کامیابی‌نیا ، درباره بازی پرسپولیس مقابل السد قطر و همچنین موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

در بازی با السد غایب بودی و از روی سکو بازی را دیدی اما نظرت را در خصوص این بازی بگو.

بازی فوق‌العاده سنگین و سختی را پشت سر گذاشتیم چرا که السد تیم بسیار قدرتمند و خوبی در آسیاست اما چیزی که مشخص است این است که به نظر من تیم الدحیل از السد قوی‌تر بود. السد تیم باتجربه‌ای دارد که روی ضربات ایستگاهی فوق‌العاده خطرناک هستند. اما قبل از بازی هم گفته بودم که دلم روشن است که در این بازی نتیجه می‌گیریم و خدا را شکر که یک نتیجه فوق‌العاده هم کسب کردیم. البته بازی برگشت بازی سختی خواهد بود و امیدوارم که با حضور گسترده هواداران بتوانیم باز هم السد را شکست داده و انشاللهراهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شویم.

به دلیل محرومیت در این بازی غایب بودی. تجربه دیدن بازی از روی سکو سخت نبود؟

واقعا دیدن بازی از روی سکو خیلی سخت است. بازی استرس بالایی داشت و این استرس به روی سکوها هم منتقل شده بود. ما حدود 2-3 سالی است که تلاش می‌کنیم در آسیا عنوان خوبی به دست آوریم و انشاالله امسال بتوانیم با رفتن به فینال لیگ قهرمانان آسیا و با تلاش دسته جمعی قهرمانی آسیا را کسب کنیم.

 نبود برانکو روی نیمکت و محرومیت او کار را سخت کرده بود و شاید کمتر کسی احتمال برد پرسپولیس در قطر را می‌داد.

واقعا شرایط سختی بود حضور برانکو در کنار زمین قوت قلب به بازیکنان می‌دهد. اما باید در همین شرایط کار می‌کردیم. خود من روی سکو بودم اما دلم درون زمین بود اما نمی‌توانستم کاری انجام دهم. آنقدر دلم با تیم بود که با وجود محرومیت به قطر رفتم تا در این شرایط حساس در کنار تیم باشم و با بازیکنان تمرین کنم. همه امیدوار بودیم که نتیجه خوبی بگیریم و کسانی که بازی کردند انگیزه بسیار زیادی داشتند.

 هنوز یک 90 دقیقه دیگر با رفتن به فینال آسیا فاصله دارید. فکر می‌کنی بتوانید در بازی برگشت نتیجه لازم را بگیرید و فینالیست شوید؟

صد در صد بازی برگشت در تهران بازی خیلی سخت‌تر خواهد بود چرا که السد چیزی برای از دست دادن ندارد و با همه وجود به تهران می‌آید تا نتیجه بگیرد اما ما هم باید با همه توان و تمرکز به میدان برویم تا نتیجه دلخواه‌مان را بگیریم. قطعا فشار و استرس بازی برگشت بسیار بالاست و نباید کار را تمام شده دانست. هر چند که من می‌بینم برخی می‌گویند پرسپولیس فینالیست شده است اما اینطور نیست و هنوز کار تمام نشده است. ما یک نیمه در قطر بازی کردیم و نیمه دوم این بازی در تهران انجام خواهد شد و باید در ورزشگاه آزادی با حمایت هواداران‌مان نتیجه دلخواه را بگیریم و فینالیست شویم.

 به نظر می‌آید توقعات از پرسپولیس بالا رفته. این مسئله به پرسپولیس فشار نمی‌آورد؟

به هر حال با این نفراتی که داریم تا اینجا توانسته‌ایم نتایج خوبی بگیریم. همه بازیکنان پرسپولیس عالی هستند و شانس دعوت به تیم ملی را دارند. ما بازیکنان خوبی داریم و فشاری که روی تیم هست را حس می‌کنیم.امیدوارم شرایط سخت بازی با السد را درک کنیم و نتیجه خیلی خوبی بگیریم.

فکر می‌کنی این پرسپولیس توان قهرمانی در آسیا را دارد؟

من خیلی امیدوارم که امسال قهرمان آسیا شویم. تیم ما پتانسیل زیادی دارد و همه زحمت می‌کشند تا به موفقیت برسند. امیدوارم بتوانیم با نتایج خوب دل هواداران را شاد کنیم. در این سال‌ها سابقه نداشته یک تیم ایرانی دو سال متوالی بتواند به این مرحله برسد اما خوشبختانه با درایت کادر فنی و مدیران باشگاه و همچنین تلاش بازیکنان ما به این مهم دست پیدا کردیم و امیدوارم با تمرکز لازم بازی‌های باقیمانده را با موفقیت پشت سر بگذاریم تا قهرمان شویم.

 امسال پرسپولیس در سه جام باید بجنگد. فکر می‌کنی از این سه جام ممکن چند جام را می‌توانید کسب کنید؟

واقعا شرایط ما سخت است چرا که با 14 بازیکن کار می‌کنیم هر چند که بازیکنان جوان ما هم تلاش می‌کنند اما ما تا نیم‌فصل باید با همین وضعیت کار را ادامه دهیم تا بازیکنانی که جذب شدند به تیم اضافه شوند. دیدید که 3-4 بازیکن جوان تیم هر زمان که به زمین آمدند تلاش زیادی کردند و امیدوارم که این روند کماکان ادامه داشته باشد و بتوانیم با یک برنامه‌ریزی مناسب و خوب هر سه جام را کسب کنیم اما به هر حال حرف زدن آسان است و باید تلاش کنیم تا به مرحله بعد برویم و باید قدم به قدم پیش برویم تا بتوانیم هر سه جام را کسب کنیم.

 حضور مهدی طارمی در اردوی پرسپولیس در کشور قطر باعث شد تا برخی هجمه‌ها و اعتراضات به این بازیکن وارد شود. تو در این باره چه نظری داری؟

اصلا اینطور نیست که درباره طارمی می‌گویند.او چند سال برای پرسپولیس زحمت کشید و ما باید فرهنگ‌مان را بالا ببریم و در فضای مجازی اینقدر راحت توهین نکنیم. نباید با طارمی اینطور برخورد شود چرا که او تا زمانی که در پرسپولیس بود برای این تیم زحمت کشید و تلاش کرد و دو فصل آقای گل شد.  طارمی با پرسپولیس قهرمانی به دست آورد و همیشه دلش با ماست اما شرایط فوتبال حرفه‌ای به گونه‌ای است که این اتفاق پیش آمد و طارمی از پرسپولیس جدا شد اما از جدایی مهدی پول خوبی نصیب پرسپولیس شد. هر چند که مشکلاتی به وجود آمد که مقصر اصلی او نبود. همه طارمی را دوست دارند و هر بار که به اردوی پرسپولیس آمد با روی خوش با هم دیدار کردیم. او یک پرسپولیسی باتعصب است و تیمش را دوست دارد.

 شاید هواداران به دلیل گفتن کلمه خیریت که طارمی آن را گفته بود و اتفاقاتی که باعث محرومیت پرسپولیس شد از این بازیکن ناراحت هستند.

درست است که مهدی کلمه خیریت را به کار برد اما او منظور خاصی نداشت همه کسانی که طارمی را می‌شناسند می‌دانند که او دل پاکی دارد و با منظور آن کلمه را به کار نبرد. مهدی به اردوی پرسپولیس آمد و چه قبل از بازی با الدحیل و چه قبل از بازی با السد نکاتی درباره این تیم‌ها به ما گفت و به ما کمک کرد اما فکر می‌کم در فضای مجازی صحبت‌هایی که می‌شود اصلا منصفانه نیست. باید به این مسائل منطقی نگاه کرد و نباید بی‌جهت به کسی فحاشی کرد.

 با شروع لیگ باید به مصاف پیکان بروید. فکر می‌کنی در این شرایط حساس در لیگ برتر چه عملکردی خواهی داشت؟

به هر حال بعد از چند روز تعطیلی تمرینات‌مان را آغاز می‌کنیم و امیدوارم در لیگ برتر شرایط خوبی داشته باشیم و باید برای بازی با پیکان آماده شویم. در حال حاضر مهمترین بازی برای ما بازی با پیکان است و فقط به این بازی فکر می‌کنیم.ما باید تمرکز کنیم تا سه امتیاز این بازی حساس را بگیریم.

برانکو بعد از بازی با السد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، اعلام کرد که برد در این بازی، بازیکنان را هیجان زده کرده و مهمترین کار این است که هیجان بازیکنان فروکش کند. فکر می‌کنی باید چه کاری انجام شود تا به هیجان بازیکنان غلبه شود؟

صبحت برانکو صد در صد درست است چرا که این برد هیجان زیادی بین بازیکنان به راه انداخت اما بازی برگشت ما اول آبان است و تا آن روز زمان داریم. قطعا صحبت آقای برانکو و کادر فنی پرسپولیس می‌تواند به ما کمک زیادی کند تا از نظر ذهنی آماده شویم. این در حالی است که در تیم ما یک فرمانده مثل سیدجلال حسینی حضور دارد که بیرون از زمین یک کاپیتان و درون زمین مثل یک سرمربی با بازیکنان کار می‌کند و همه حرف‌هایش را گوش می‌دهیم. کار سخت است اما ما هم تلاش زیادی خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیریمو قطعا با صحبت بزرگان تیم هیجان بازیکنان کاسته خواهد شد و کاملا آماده بازی با السد می‌شویم تا بتوانیم یک نتیجه فوق‌العاده به دست بیاوریم و به فینال آسیا صعود کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۳۵۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان