//
کدخبر: ۱۳۳۰۱۶ //

نظری- قلعه‌نویی، به یاد خاطرات جنجالی

شاگرد سابق امیر قلعه‌نویی عصر فردا در چهارچوب جام حذفی برابر سپاهان قرار می‌گیرد و انگیزه‌های زیادی برای درخشش در این دیدار دارد.

نظری- قلعه‌نویی، به یاد خاطرات جنجالی
به گزارش فرتاک نیوز،

 می‌توان محمدمهدی نظری را یکی از خریدهای جالب توجه قلعه‌نویی در استقلال دانست. مهاجمی که با تبلغیات فراوان به جمع آبی پوشان اضافه شد اما درخشش قابل توجهی از خود نشان نداد. شاید بتوان جنجالی ترین صحنه او همراه با استقلال را در دیدار با فجرسپاسی جست و جو کرد. جایی که او با نمایش دور از انتظاری که از خود نشان داد خیلی زود توسط قلعه‌نویی از بازی بیرون کشیده شد و جایش را به برهانی داد. تعویضی که به مذاق نظری خوش نیامد و اعتراضاتی انجام داد و در مقابل با واکنش قاطع سرمربی استقلال رو به رو شد. 

 

حالا مهاجم نساجی بار دیگر برابر مربی سابق خود قرار می‌گیرد. اما این بار شرایط فرق می‌کند و نظری بالاتر از عباس‌زاده به عنوان بهترین گلزن نساجی شناخته می‌شود و شرایط خوبی دارد. وی در دور قبل مسابقات جام حذفی توانست مقابل تیم نه چندان مطرح شاهین لردگان سه گل از پنج گل نساجی را به ثمر برساند و سهم بسزایی در صعود تیمش به این مرحله داشته باشد. 

 

جواد نکونام در دو بازی اخیر نساجی برابر سایپا و استقلال، کاپیتان تیمش را نیمکت نشین کرده و نظری را از ابتدا در ترکیب قرار داده است. تعویضی که تا به الان موثر نبوده است و به احتمال فراوان در دیدار برابر سپاهان بار دیگر عباس‌زاده به ترکیب اصلی یازده نفره نساج‌ها بازمی‌گردد. البته تا به اینجای کار نظری جز تعویض‌های اصلی نکونام در طول بازی بوده است و اگر از ابتدا در ترکیب نباشد به احتمال فراوان در 45 دقیقه دوم مسابقه فردا به میدان آمده و مقابل زردپوشان اصفهانی قرار می‌گیرد.  

 

دیدار این دو تیم فردا از ساعت 18:15 به قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان پیگیری می‌شود.


 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۳۰۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان