//
کدخبر: ۱۲۱۲۷۸ //

ارتش ژنرال آماده رویارویی با گلادیاتورهای تبریز

حساس ترین دیدار هفته پنجم لیگ برتر فردا شب در ورزشگاه فولاد شهر برگزار خواهد شد.

ارتش ژنرال آماده رویارویی با گلادیاتورهای تبریز
به گزارش فرتاک نیوز،

 هفته پنجم لیگ برتر ایران در حالی شب گذشته با تساوی بدون گل استقلال و فولاد خوزستان آغاز شد که در حساس ترین بازی این هفته فرداشب دو تیم متحول شده سپاهان و تراکتورسازی رو در روی هم قرار می گیرند.

قطب های شهرستانی لیگ برتر در حالی رو در روی هم قرار می گیرند که با پیروزی در دیدارهای هفته گذشته خود از روحیه بسیار بالایی برای این بازی برخوردار هستند، طبق اعلام باشگاه سپاهان به دلیل وضعیت بد چمن ورزشگاه نقش جهان این تیم فردا شب در ورزشگاه فولادشهر از تراکتورسازان پذیرایی خواهند کرد.

امیر قلعه نویی سرمربی با سابقه سپاهانی ها را باید چهره ویژه این دیدار لقب داد، چرا که ژنرال فوتبال کشورمان که چند فصل پیش هدایت تراکتورسازی را برعهده داشت با این تیم تبریزی دو نایب قهرمانی در لیگ و جام حذفی را به دست آورده است و به نوعی می توان گفت که او فرداشب برای دومین هفته متوالی برابر تیم سابق خود قرار می گیرد.

اما در سوی دیگر  توشاکی قرار دارد که کم کم با شرایط فوتبال ایران آشنایی پیدا کرده و تیمش پس از شکستی تلخ مقابل استقلال توانست در حضور پرشور تی تی ها از سد تیم خوب دایی بگذرد،  تی تی ها در حالی به اصفهان سفر خواهند کرد که در کنار حضور بازیکنانی مانند دژاگه و شجاعی  این هفته لی هری اروین خرید جدید اسکاتلندی خود را  نیز در اختیار دارند.

البته این بازی به غیر از امیر قلعه نویی که سابقه هدایت تراکتورسازی را دارد یک سوژه بسیار ناب دیگر نیز خواهد داشت، مهدی کیانی که سال ها سابقه بستن بازوبند تراکتورسازی را در کارنامه دارد فردا شب برای اولین بار با پیراهن سپاهان رو در روی رفقای سابق خود قرار می گیرد. البته محمد ایران پوریان نیز یکی دیگر از بازیکنانی است که این فصل از تبریز به اصفهان سفر کرده است و با شرایط خاصی مقابل تیم سابق خود قرار می گیرد.

با توجه به حضور نفراتی چون دژاگه، شجاعی، استوکس، پهلوان، فروزان، فورستر، اسماعیلی فر، مهرداد محمدی، ساسان انصاری، ایران پوریان، کیانی، آقایی، بختیار رحمانی،کیانی، خالد شفیعی در ترکیب دو تیم این دیدار را می توان پرستاره ترین بازی لیگ دانست.

 در این بین سابقه خوب امیر قلعه نویی مقابل مربیان خارجی لیگ می تواند برای هواداران سپاهان بسیار امیدوار کننده باشد،  قلعه نویی در 85 تقابل اخیر خود با مربیان خارجی لیگ 43 برد، 22 تساوی و 10 شکست را در کارنامه دارد، سرمربی سرشناس سپاهان همچنین 12 بار مقابل تراکتور قرار گرفته است که 5 برد، 4 تساوی و 3 باخت را در کارنامه دارد.

گفتنی است که دیدار دو تیم سپاهان و تراکتورسازی فرداشب از ساعت 20:00 به مصاف هم خواهند رفت.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۱۲۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان