//
کدخبر: ۱۳۲۷۴۷ //

چرا رامین رضائیان از چشم کارلوس کی روش افتاد؟!

در لیست جدید اعلامی از سوی کارلوس کی روش رامین رضائیان به تیم ملی فر خوانده نشده است تا صادق محرمی جایگزین او شود و به نوعی رامین جایگاه خود را در تیم ملی ایران از دست بدهد.

چرا رامین رضائیان از چشم کارلوس کی روش افتاد؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

 لیست کی روش برای اردوی آماده سازی تیم ملی ایران ساعاتی پیش به صورت رسمی منتشر شد، لیست او این بار هم جنجالی بود و پر از اما و اگر... به هر حال کارلوس خیلی علاقمند به تغییر در روند کاری خود نیست و همچنان در مسیر اعتقادات خاصش قدم بر می دارد؛ شاید او می خواهد همیشه مورد بحث قرار بگیرد و در رسانه ها نامش همواره داغ ترین و جنجالی ترین باشد! کسی نمی داند او پیرو چه مکتب و چه سیاستی است!

در عجیب ترین اقدام کی روش در لیست تازه اعلام شده، رامین رضائیان بازیکن بدون باشگاه سابق تیم ملی در آن حضور ندارد که جای خالی اش سخت به چشم می آید! بازیکن محبوب و مورد علاقه کی روش که در این سال ها اغلب اردو ها را حاضر بوده و به تعدادی اندک در بازه زمانی 4 ساله گذشته اردوی های تیم ملی را از دست داده است.

دلیل عدم حضور رضائیان در تیم ملی ایران به هیچ عنوان ربطی به بدون باشگاه بودن این بازیکن ندارد، او پیش تر قبل از اینکه به اوستنده نیز بپیوندد به مدت طولانی بدون باشگاه بود، اما همواره به اردو های تیم ملی ایران دعوت شده بود! خیلی ها او را پسر خوانده کی روش لجباز می خواندند، حتی اگر روزی او قرار بود محمدرضا خانزاده را کنار بگذارد به هیچ عنوان نمی توانست رضائیان را خط بزند اما بالاخره این اتفاق عجیب رقم خورد تا رسما صادق محرمی جایگزین او شود!

احتمال بازگشت رامین به تیم ملی و حضور دوباره اش در اردو های تیم ملی دیگر نزدیک به صفر درصد است! چرا که کی روش وقتی تصمیم به کنار گذاشتن باز یکنان می گیرد، دیگر به عقاید خود را زیر پا نخواهد گذاشت! استیون بیت آشور، دانیل داوری و علیرضا حقیقی و ... تنها نمونه های کوچکی از این ماجرا هستند؛ شخص رضائیان نیز در این ماجرا کم مقصر نبوده و نیست، چرا که تعلل بیش از اندازه او برای انتخاب باشگاه و عادت کردنش به تمرینات نفرادی که امری کاملا مبتدیانه و غیر اصولی در دنیای فوتبال امروز است باعث شد تا از برنامه های کی روش کنار برود؛ مگر اینکه او پیش تر از تصمیم کارلوس مطلع شده باشد! چرا که سرمربی تیم ملی ایران هرگاه بخواهد بازیکنی را کنار بگذارد، ابتدا بازیکن را مطلع می کند! پس بسیاری از جواب ها حالا نزد رضائیان است!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۲۷۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان