//
کدخبر: ۱۲۵۵۱۶ //

آلرژی کارلوس کی روش به نام کاوه رضایی!

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران باز هم نام کاوه رضایی ستاره آماده این روزهای فوتبال کشور را خط زد تا در دیدار دوستانه برابر ازبکستان نیز از او استفاده نشود.

آلرژی کارلوس کی روش به نام کاوه رضایی!
به گزارش فرتاک نیوز،

 ساعاتی پیش لیست بازیکنان فراخوانده شده از سوی کی روش برای دیدار برابر دوستانه برابر تیم ملی ازبکستان منتشر شد که در این لیست بازهم نام کاوه رضایی به چشم نمی خورد تا باز هم تئوری عدم اعتماد سرمربی تیم ملی به ستاره فوق العاده آماده این روزهای کلوب بروژ مطرح شود.

پیش از جام جهانی 2018 روسیه نیز کاوه رضایی جز اولین و برترین مهاجمین آماده تیم ملی بود که از سوی کی روش برای حضور در روسیه 2018 نامش در قرنطینه قرار گرفت تا او در کنار سیدجلال حسینی و وریا غفوری جز بزرگ ترین غایبان تیم ملی در جام جهانی محسوب شوند.

کی روش پیش تر در ارتباط با عدم حضور بازیکنانی چون رضایی در لیست های نهایی اش مدعی شده بود او با بازیکنانی که با خود به همراه دارد، توانسته نتایج دلخواه و قابل قبولی را بدست بیاورد و چنین اعتراضی به او وارد نیست! اما حقیقت این است که کی روش جواب اشتباه را می دهد! چرا که در جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی از داشتن مهاجمی شش دانگ شدیدا رنج می برد! آن لحظه حسرت برانگیز و فراموش نشدنی در واپسین دقایق دیدار برابر پرتغال که توسط مهدی طارمی به خارج از چارچوب هدایت شد، اگر در اختیار ستاره ای چون کاوه رضایی و یا رضا قوچان نژاد قرار می گرفت، سرنوشتش چه می شد؟!

نمودار خط حمله تیم ملی ایران در جام جهانی بسیار ضعیف بود، 2 گل به ثمر رسیده، یکی توسط مدافعین حریف و دیگری از روی نقطه پنالتی توسط انصاری فرد و گلی  دیگر که توسط سعید عزت اللهی در خط هافبک به ثمر رسید! میزان شوتزنی و خلق موقعیت مهدی طارمی و سردار آزمون در فاز هجومی به طور میانگین در هر سه بازی 4 موقعیت بود و این یعنی ضعف، اتفاقی که کی روش  به هیچ عنوان تصمیم به پذیرش آن ندارد.

کاوه رضایی به لحاظ فیزیکی، به لحاظ تکنیک و به لحاظ آمادگی در حال حاضر از دیگر مهاجمین تیم ملی در شرایط به مراتب ایده آل تری بهره می برد، او هنوز به کلوب بروژ نرسیده پایش به گلزنی باز شد و توانست از خود عملکردی قابل قبول را ارائه دهد و تنها نماینده تیم ملی در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود! آیا این دلایل برای حضور کاوه در لیست نهایی بازیکنان حاضر در بازی های دوستانه کافی نیست؟!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۵۵۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان