//
کدخبر: ۱۳۲۶۰۹ //

همه از برد پرسپولیس خوشحال شدند جز یک نفر

شاید اگر قبل از بازى به برانکو مى گفتید چه نتیجه اى در دوحه راضى اش مى کند، جواب مى داد: مساوى یا باخت خفیف.

همه از برد پرسپولیس خوشحال شدند جز یک نفر
به گزارش فرتاک نیوز،

مساوى ارزشمند بود اما شکست با اختلاف کم هم مى توانست امیدها را زنده نگه دارد. برد در دوحه را هرگز تصور نمى کردیم اما پرسپولیس کارى کرد کارستان و نشان داد که با دست خالى هم مى توان موفق بود.

بیرانوند جز اشتباهى که در دقایق پایانى مرتکب شد، یکى از بهترین بازى هاى عمرش را انجام داد. شجاع جنگ روانى را از بغداد بونجاح برد و البته جلال حسینى هم مثل همیشه کم اشتباه بازى کرد. سیامک نعمتى اما سورپرایز ورزشگاه جاسم بن حمد بود. هافبک- مهاجمى که به یکباره دفاع راست شد و چه فوتبالى هم بازى کرد. حالا خیال برانکو سرمربی پرسپولیس راحت شده، او دفاع راستى کشف کرده که هم نفوذ مى کند و هم کم دور مى خورد.

تغییر پست بازى احمد نوراللهى و بشار رسن، از کناره ها به میانه میدان، زوج هماهنگى از آنها ساخت. انگار که سالهاست در مرکز زمین کنار هم بازى مى کنند. همسو و هم صدا، بدون کمترین لغزش و اشتباه. درست مانند روزهایى که وینگر هستند، با وظایفى کمتر.

گادوین منشا دروازه خالى را ندید اما بازگشت او به عقب، توپ گیرى از هافبک ها و نفوذ به قلب دفاع حریف، السد را خسته کرد. او را پرتلاش دیدیم اما کمى بى دقت. برخلاف على علیپور که هم گل زد، هم دوید و هم سه امتیاز را به پرسپولیس هدیه کرد. یکى دو روز قبل، محمد انصارى در مصاحبه اى گفت: به صفر-صفر در قطر خیلى خوشبینم.

تساوى همه را راضى مى کرد اما برد ارزشمند در دوحه، یعنى حضور احتمالى در فینال لیگ قهرمانان آسیا. اتفاقى که همه را خوشحال کرد جز یک نفر.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۲۶۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان