//
کدخبر: ۱۳۱۹۰ //

شوک به آبی‌ها/ ستاره های منصوریان در مسیر جدایی از استقلال

خیلی ها به منصوریان و تیم جوانش برای آینده استقلال امیدوارند اما آبی ها نمی‌توانند زیاد به حفظ این مجموعه دل ببندند.

شوک به آبی‌ها/ ستاره های منصوریان در مسیر جدایی از استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

ماجرای سرباز شدن بازیکنان فوتبال و انتقال آن ها به تیم های نظامی یا وابسته به ارگان های نظامی هرروز ابعاد تازه ای به خود می گیرد و ماجراهای جدید در مورد آن به وجود می آید!

استقلال تهران که توانست با استفاده از بازیکنان جوان، شمایل تازه ای به تیم خود بدهد، حالا این امید را بین هوادارانش ایجاد کرده که برای حداقل سه فصل آینده، تیمی سرحال و مدعی را در فوتبال ایران شاهد باشند اما اگر نگاه دقیق تری به سن و سال بازیکنان این تیم بیندازیم می بینیم که این امید به احتمال زیاد در آینده ای نزدیک تبدیل به ناامیدی خواهد شد چرا که تعداد زیادی از مهره های تاثیرگذار آبی ها به علت انجام خدمت مقدس سربازی باید از جمع آن ها جدا شوند.

 

بهنام برزای، سیدحسین حسینی، سیدمجید حسینی، فرشید باقری، سیدمحسن کریمی، امید نورافکن، مجتبی حقدوست و میلاد زکی پور، 8 بازیکن جوان و آینده دار استقلال هستند که به زودی برای انجام خدمت سربازی باید از این تیم جدا شوند و بنابراین به نظر می رسد منصوریان روی این تیم فعلی نمی تواند حساب باز کند و باید از هم اکنون به فکر جذب 8بازیکن جدید و به تبع آن هم باشگاه استقلال باید به فکر تهیه بودجه کافی برای عوض کردن تیم برای لیگ هفدهم باشد!

 

باید گفت نگرانی منصوریان در مورد بازیکنان جوان و آینده تیمش کاملا به جاست اما واکنش منفی و تند باشگاه تراکتورسازی به اظهارات او واقعا قابل درک نیست و باید پرسید چرا باشگاه تبریزی به یک نگرانی و انتقاد ساده اینچنین واکنش نشان داده است. آیا آن ها نگران نرسیدن بازیکنان جوان استقلال به تبریز هستند و از حالا برای استفاده از این بازیکنان برنامه ریزی کرده اند؟!

 

به جز این از نظر فوتبالی انتقال بازیکن آینده دار یک تیم به تیمی دیگر برای یک یا دو فصل، باعث ضعیف شدن برنامه های جوانگرایی در تیم ها می شود و آن ها نمی توانند به خوبی از داشته ها و سرمایه هایشان استفاده کنند چون این بازیکنان در زمانی که به اوج آمادگی و هماهنگی می رسند باید از تیم جدا شده و مدتی طولانی را در محیطی جدید و کاملا متفاوت توپ بزنند و این مساله فوتبال ملی را هم دچار لطمه خواهد کرد.

 

به هرحال این قانونی است که وجود دارد و همه ملزم به اجرای آن هستند اما اهالی فوتبال و به خصوص مربیان تیم ها امیدوارند مساعدت هایی صورت بگیرد تا این قانون باعث استفاده و پیشرفت تمامی تیم های فوتبال کشور شود و نه فقط برخی تیم های خاص!

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۱۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان