//
کدخبر: ۱۳۰۶۳۹ //

هدیه ای برای شفر و استقلال؛ دربی شدیدا مستعد یک تساوی مصلحتی است!

نگاه های خاص برخی افراد در فدراسیون فوتبال و البته مصلحت اندیشی مدیران باشگاه ها، دربی 88 را به سمت و سویی جهت داده است که با اعتراض هواداران خاتمه خواهد یافت.

هدیه ای برای شفر و استقلال؛ دربی شدیدا مستعد یک تساوی مصلحتی است!
به گزارش فرتاک نیوز،

 این روزها استقلال تهران سخت درگیر اتفاقات غیر منتظره ای است که از آسمان و زمین بر سرشان نازل می شود! با بررسی ساده ای از شرایط یک ماه گذشته آبی های تهران به سادگی می توان دریافت که حال یکی از تیم های پرطرفدار ایران به شدت بد است!

در این مقطع پرسپولیس روند به نسبت بهتری را پشت سر می گذارد، هرچند که سرخ های تهران نیز کم درگیر جنجال ها و مشجرات درون باشگاهی و پرونده های خاص نقل و انتقالاتی نیستند، اما با توجه به روند نتیجه گیریشان در رقابت های آسیایی و البته لیگ می توان گفت که دست برتر با پرسپولیس است.

نشانه هایی که پیش تر در فوتبال ایران برملا شده اند و دست تساوی های سریالی را رو کرده اند، روشنگر آینده 90 دقیقه ای دربی هشتاد و هشتم است! حکم امروز فوتبال ایران این است: استقلال به هیچ وجه نباید متحمل شکست شود! چرا که در غیر این صورت فوتبال ایران متحمل شکست خواهد شد! این دیدگاه مسئولین فدراسیون و وزارت ورزش است!

چرا این تئوری مطرح می شود؟ آیا بنا حمایت از باشگاه استقلال است؟! هرگز! لیگ تاوان های باشگاه استقلال و پرسپولیس در این سال ها توسط متولی شان داده شده است، هزینه های سنگین تغییر کادر مدیریتی و فنی مرگ دو تیم پایتخت است که آبی ها این روزها سخت در سراشیبی آن قرار گرفته اند.

در صورتی که استقلال تهران پذیرنده شکست در دربی باشد، وینفرید شفر به درب خروجی باشگاه خواهد رسید! امیر حسین فتحی مدیریت جدید باشگاه استقلال تهران میزش را متزلزل خواهد دید و بی شک دوران جنگ های درون باشگاهی به اردوی استقلال بازخواهد گشت و فوتبال ایران نیز تحت تاثیر آن خود را در چالش سختی خواهد دید!

برای حفظ جان استقلال در سالگرد تولدش، نیاز است که از این تنگه باریک به سلامت عبور کنند، اکنون ذره ای اعتماد در استقلال تهران وجود دارد که شکست در دربی به کل آن را به باد خواهد داد و برخواستن از خاکستر دود و آتش دیگر برای آبی ها غیر ممکن خواهد بود! خوش بینانه ترین حالت این ماجرا هنوز هم برد خفیف استقلال است! اما جلسات مدیران با فدراسیون این خوش بینی را به طور کامل از بین خواهد برد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۰۶۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان