//
کدخبر: ۱۳۰۱۰۱ //

بررسی پرونده رشوه دهی شفر به کانون هواداران!

در روزهای گذشته یکی از مشهورترین افراد کانون هواداران استقلال پرده از یک ماجرای جنجالی در ارتباط با رشوه های شفر برای آرام کردن سکو ها و هواداران استقلال در فضای مجازی برداشت.

بررسی پرونده رشوه دهی شفر به کانون هواداران!
به گزارش فرتاک نیوز،

با عدم نتیجه گیری استقلال در هفته های اخیر، سیل حواشی به سوی این تیم روانه شده است، حواشی که این روزها  پا را فراتر گذاشته است و ماجرا را به اردوی درون تیمی برده است تا صحبت هایی جنجالی از  رفتارهای عجیب و منفی شفر را در پشت پرده لو دهند.

هنوز حقیقت داشتن یا کذب بودن این ماجرا در هاله ای از ابهام است، کسی نمی داند در این ماجرا بر طرفین چه گذشته است، اما جمله " 100 دلار می دهم و از من تعریف کن" جمله ای است که به طور مشترک در میان طرفین مورد بحث و مجادله است! چرا باید شفر با این رزومه بزرگ به یکی از افراد درون کانون هواداران که عمده فعالیتش در اینستاگرام است بگوید " از من تعریف کن"! آیا شفر تا به این حد دچار ترس و وحشت شده است؟!

استقلال تهران در این روزها شدیدا مستعد حکم های عجیب و غریب است! از اخراج کادر فنی تا حتی کنار گذاشتن برخی بازیکنان، عجیب نیست که برملاسازی بزرگی به ترتیب ذکر شده را در رسانه ها شاهد باشیم! پیش تر هم مطرح کرده بودیم که فوتبال ایران پوسته ای حرفه ای دارد و از درون پوسیده و خراب است، اما نه تا به این حد!

برخی از نزدیکان شفر مدعی شده اند که برخی افراد درون کادر فنی که با شفر مخالفت هایی دارند چنین شایعه هایی را مطرح کرده اند، اما روابط گرم و خاص پسر وینفرید با کانون هواداران این ماجرا را به چالش می کشد، چرا که گفته می شود پسر او اقدام به چنین رفتاری کرده است! از هر گوشه و کنار این روزها شایعه های عجیبی به گوش می رسد که سکوت شفر موجب ملتهب تر شدن این فضای بد خواهد شد.

دربی پایتخت بی شک آخرین فرصت این پیرمرد آلمانی در فوتبال ایران است، فرصتی که هم هواداران و هم خود شفر از آن مطلع هستند، طوفانی عظیم در راه است، دو دستگی در میان آبی ها موج می زند و کادر مدیریتی باشگاه در خاتمه دادن به این موج ویران کننده کاملا ناتوان است و مشخصا شفر نیز در این روزها سخت خسته به نظر می رسد تا با ذهنی خسته روی به تصمیماتی آماتورگونه بیاورد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۰۱۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان