//
کدخبر: ۱۲۹۵۴۹ //

ادامه ناکامی یاران جهانبخش با باخت به تاتنهام

برایتون در حضور تعویضی ملی پوش ایرانی خود برابر تاتنهام شکست خورد.

ادامه ناکامی یاران جهانبخش با باخت به تاتنهام
به گزارش فرتاک نیوز،

در ادامه دیدارهای هفته ششم لیگ جزیره تیم برایتون در حالی که علیرضا جهانبخش را مثل پنج مسابقه گذشته‌اش جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت 20 امشب در ورزشگاه فالمر مقابل تاتنهام قرار گرفت.

با گلزنی دقیقه 42 هری کین از روی نقطه پنالتی، تاتنهام نیمه اول را با پیروزی یک بر صفر مقابل یاران جهانبخش به پایان رساند.

در دقیقه 76 اریک لاملا روی پاس دنی رز دومین گل تاتنهام را به ثمر رساند که تلاش‌های یاران جهانبخش برای جبران نتیجه تنها یک بار نتیجه داد و آنتونی کنوکارت روی ضد حمله سریع توانست با شوت پای چپ دروازه تاتنهام را در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده باز کند.

یاران جهانبخش که در سه مسابقه اخیرشان یک باخت برابر لیورپول و دو تساوی برابر فولام و ساوتهمپتون داشتند، امشب هم نتوانستند به پیروزی برسند و با نتیجه 2 بر یک مغلوب تاتنهام شدند تا 5 امتیازی و در رده سیزدهم جدول لیگ برتر انگلیس بمانند.

علیرضا جهانبخش که در این فصل چهار بار به‌عنوان بازیکن تعویضی برای برایتون بازی کرده بود، در دیدار امشب هم به‌عنوان دومین تعویضی تیمش از دقیقه 73 وارد زمین شد که پنج پاس صحیح، یک دریبل موفق، یک شوت خارج از چارچوب، یک پاس کلیدی و دو برتری در نبردهای تن به تن داشت ولی حمله‌ای که او در دقایق پایانی تدارک دید، می‌توانست گل تساوی را برای برایتون به همراه داشته باشد که این اتفاق نیافتاد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۹۵۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان