//
کدخبر: ۱۲۴۳۸۷ //

تعویض جهانبخش جنجالی شد

با گذشت دو روز از توقف برایتون در آمکس استادیوم برابر فولام هنوز حواشی این بازی مورد توجه رسانه های جزیره قرار دارد.

 تعویض جهانبخش جنجالی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

هفته چهارم لیگ برتر جزیره در شرایطی پرونده خود را بست که برایتون در حضور ۱۵ دقیقه جهانبخش ستاره ایرانی موفق شد از شکست خانگی برابر فولام فرار کند تا با کسب یک امتیاز ارزشمند روند شکست ناپذیری خود در آمکس استادیوم را حفظ کند. این بار اما ورود علیرضا جهانبخش به زمین با حاشیه بسیار بزرگی توام شد که این اتفاق از چشم رسانه های جزیره دور نماند تا واکنش های سرمربی این تیم را در پی داشته باشد.

در جریان تساوی ۲-۲ برایتون در مقابل فولهام در لیگ برتر انگلیس، عصبانیت آنتونی ناکرت بازیکن برایتون بعد از تعویض با ستاره ۱۷ میلیون پوندی ایرانی خبرساز شد. درحالی که فولهام با نتیجه‌ ۲-۱ از برایتون جلو افتاده بود ناکرت فرانسوی شانزده دقیقه مانده به پایان بازی از طرف سرمربی برایتون از بازی بیرون کشیده شد تا علیرضا جهانبخش ملی‌پوش ایران به جای او به میدان فرستاده شود. تعویضی که باعث شد تا میزبان با حضور جهانبخش توسط گلن موری از روی نقطه‌ پنالتی دروازه‌ی فولهام را باز کرد تا بازی با نتیجه‌ مساوی به پایان برسد.

ناکرت بعد از تعویض، حرکاتی خشمگینانه نشان داد تا اعتراض خود را به تصمیم سرمربی برایتون نشان دهد ولی جالب این بود که او بعد از نشستن روی نیمکت، تا پایان بازی، تلاش همبازی‌هایش را کاملاً ساکت و آرام تماشا کرد.

کریس هیتن سرمربی برایتون بعد از بازی گفت انتظار دارد همه‌ بازیکنانش وقتی تعویض شده و از بازی بیرون کشیده می شوند، ناراحت شوند.

ورود جهانبخش به زمین با حاشیه بسیار بزرگی توام شد که ورود جهانبخش از چشم رسانه های جزیره دور نماند تا واکنش های سرمربی این تیم را در پی داشته باشد.

هیتن گفت:

    «امیدوارم حتی یکی از بازیکن های ما نباشد که وقتی تعویض می‌شود خوشحال باشد. من مجبور بودم برای این که به بازی برگردیم تصمیم‌های مهمی بگیرم. فکر کنم همه این را درک می‌کنند. با این حال اگر کسی کمی ابراز ناراحتی کند اشکالی ندارد. آنتونی بد بازی نمی‌کرد، هدف من این بود که روند بازی تیم در زمین بهبود پیدا کند».

هیتن که تیمش ابتدا با نتیجه‌ ۲-۰ از حریف عقب افتاده بود در نهایت توانست با کسب یک امتیاز از شکست نجات پیدا کند روی هم‌ رفته از عملکرد تیمش راضی بود. با اینکه پاسکال گروس در نیمه‌ اول نتوانسته بود یک ضربه‌ پنالتی را به گل تبدیل کند. هیتن به شبکه‌ی اسکای گفت:

    « راضی‌ام، به نظرم استحقاقش را داشتیم تا به امتیاز برسیم. وقتی تیمی در خانه‌ خود در مقابل تیم قوی‌ که توپ را خوب کنترل می‌کند با نتیجه‌ ۲-۰ عقب می‌افتد ولی بعد بازی را به تساوی می‌کشد، باید از نتیجه‌ی بدست آمده راضی باشد».

حال با جنجال و حواشی که آنتونی ناکرت فرانسوی در هنگام تعویض به راه انداخته همین طور با نمایش خوبی که جهانبخش گران ترین خرید تاریخ برایتون در این هفته ها از خود به نمایش گذاشته باید منتظر ماند و دید کریس هیتن سرمربی ایرلندی در ادامه بازی ها و بعد از بازگشت ستاره های ملی پوش این تیم از اردوی تیم های ملی زمینه قرار دادن جهانبخش در تفکرات تاکتیکی اصلی و تیم ۱۱ نفره را فراهم خواهد کرد یا نه؟ مسلما جنگی که جهانبخش با ناکرت هم پستی خود در این فصل دارد یکی از جذابیت های اصلی برایتون در لیگ جزیره خواهد بود به خصوص که ناکرت فرانسوی تا به اینجای فصل یکی از کلیدی ترین مهره های برایتون لقب گرفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۴۳۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان