//
کدخبر: ۱۲۹۵۱۴ //

مقصودی نایب قهرمان کشتی آزاد جوانان جهان شد/ فروتن تنها فینالیست ایران در ۵ وزن دوم

امیر حسین مقصودی با شکست در ثانیه های پایانی فینال وزن 65 کیلوگرم، صاحب مدال نقره کشتی آزاد جوانان جهان شد.

مقصودی نایب قهرمان کشتی آزاد جوانان جهان شد/ فروتن تنها فینالیست ایران در 5 وزن دوم
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدارهای فینال پنج وزن نخست کشتی آزاد جوانان جهان در اسلواکی برگزار شد که امیر حسین مقصودی در فینال وزن 65 کیلوگرم در مصاف با سایین کازیریک از روسیه در یک کشتی جانانه در حالی که 7 بر 6 از حریفش پیش بود، در 13 ثانیه پایانی خاک شد و 8 بر 7 شکست خورد تا مدال طلا از چنگ او خارج شود.

همچنین در دیدار رده بندی وزن 70 کیلوگرم امیرحسین کاووسی در مصاف با واسیلی دیاکون از مولداوی با نتیجه 10 بر 9 شکست خورد و دستش از رسیدن به مدال برنز کوتاه ماند.

بدین ترتیب پرونده پنج وزن نخست ایران در کشتی آزاد جوانان جهان با تک مدال نقره مقصودی بسته شد.

اما رقابتهای نیمه نهایی پنج وزن دوم نیز برگزار شد که عباس فروتن در وزن 92 کیلوگرم با شکست 11 بر یک حریف روس راهی دیدار فینال رقابت جوانان قهرمانی جهان در اسلواکی شد. حریف وی در دیدار فینال کشتی گیر قزاقستان است.

اما در وزن 86 کیلوگرم ابوالفضل هاشمی جویباری با شکست 3 بر 4 مقابل حریف ترکیه ای به دیدار رده بندی وزن 86 کیلوگرم رفت. وی برای کسب مدال برنز با یکی از کشتی گیران روسیه، آمریکا یا گرجستان دیدار می کند.

همچنین امیر یاری در وزن 125 کیلوگرم با توجه به حضور حریف روس در دیدار فینال به گروه شانس مجدد راه یافت. وی در این مرحله ابتدا به مصاف برنده دیدار کشتی گیران ترکیه و بلغارستان می رود و در صورت برتری برای کسب مدال برنز به مصاف کشتی گیر ازبکستان می رود.

مهدی عشقی در وزن 61 کیلوگرم و علی سواد کوهی در وزن 74 کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفتند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۹۵۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان