//
کدخبر: ۱۲۹۴۰۷ //

والورده در تدارک یک جشن بزرگ ملی برای کاتالونیا

بارسلونا در هفته پنجم لالیگا اسپانیا در نیوکمپ به میزبانی از خیرونا دیگر نماینده ایالات کاتالونیا خواهد پرداخت تا پس از یک هفته پرفشار تقریبا روزی خوش و آرام را تجربه نمایند.

والورده در تدارک یک جشن بزرگ ملی برای کاتالونیا
به گزارش فرتاک نیوز،

 اوزه بیو ساکریستین باز هم به نیوکمپ سفر خواهد کرد تا در کلاس شکست های تحمیلی باز هم برابر بارسلونا شاگرد اول شود؛ تیمی که به عنوان هم ایالتی بلوگراناها عنوان کم خطرترین و خنثی ترین را در  تقابل برابر شاگردان والورده در این سال ها از آن خود کرده است احتمالا جریف تمرینی دیگری برای تیم بدون توقف بارسلونا خواهد بود.

والورده شکست ناپذیرحقیقتا میانه خوبی با شکست ندارد! او نمی بازد اما در روز شکست بدترین شکست را متحمل می شود که به بسیار بعید است در دیدار برابر خیرونا چنین مسئله ای گریبان گیر او شود، چرا که ارنستو باز هم کاپیتان مسی را در اوج آمادگی در اختیار دارد و این بدان معنی است که فعلا هیچ خطری متوجه کاتالان ها نیست.

لالیگا فعلا در تصاحب غول های نیوکمپ است، آمار  100 درصد پیروزی در 4 دیدار گذشته این تیم و 14 گل زده رکوردی فوق العاده را برای آبی و اناری ها حاصل کرده است؛ اما دست نگه دارید! آنها هنوز از مالکوم رونمایی نکرده اند و فعلا فقط شاهد درخشش همان ترکیب فصل گذشته بوده ایم و احتمالا سورپرایز های بزرگ تری برای رونمایی از ضلع سوم خط حمله آتشین بارسلونا در پیش خواهد بود.

روند بارسلونا فعلا به نحوی است که غیر قابل توقف به نظر می رسد و می توان گفت که احتمالا باید به پیشتازی بلوگرانا ها در لالیگا دیگر خود را تطبیق دهیم، مرگ آنکه پادزهری برای جلوگیری از درخشش ستاره های بارسلونا توسط یکی از مربیان اسپانیا کشف شود.

خیرونا تا بدین جای فصل نشان داده که بسیار قابل احترام تر از فصل گذشته است! کسب 7 امتیاز و قرارگیری در رتبه هفتم جدول برای باشگاهی که هیچ حمایت خاصی را پشت سر خود نمی بیند و نمی توان به مهره بزرگی در میان ترکیب نه چندان گرانقیمتشان اشاره کرد، کاملا ارزشمند است، شاید ساکریستین بخواهد بالاخره به روند شکست های پی در پی برابر تیم همسایه در نیوکمپ پایان بدهد، زیرا در هر 3 دیدار انجام شده میان دو تیم آمار 100 درصد پیروزی از آن بارسلونا است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۹۴۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان