//
کدخبر: ۱۱۵۱۲۶ //

جدایی این بازیکن از بارسلونا قطعی شد !

ویدال از جمله بازیکنانی است که در برنامه‌های ارنستو والورده جایی ندارد .

جدایی این بازیکن از بارسلونا قطعی شد !

الیکس ویدال را باید بازیکن جدید سویا بدانیم.

به گزارش mundodeportivo، ویدال از جمله بازیکنانی است که در برنامه‌های ارنستو والورده جایی ندارد و چند ماه پیش باشگاه به او و ایجنتش اطلاع داده که باید به دنبال تیم جدیدی باشند. ویدال مشتریان زیادی داشت. به خصوص تیم‌هایی از لیگ برتر و حتی سری آ نیز به جذب او ابراز علاقه کردند اما او ترجیح می‌داد در اسپانیا بماند. لوکوموتیو مسکو هم دیگر تیم خواهان این بازیکن بود که پیشنهادش از سوی هر دو طرف رد شد.

پیشتر هم گفته شد که سویا با جدایی قریب الوقوع خواکین کوریا، بار دیگر پروسه جذب ویدال، را کلید زده و این بار مذاکرات را جدی‌تر از قبل پیش می‌برد. سویا در زمستان هم به سراغ ویدال، آمده بود اما بارسا پیشنهاد میلیون یورویی آنها را رد کرد. این بار سویا بنا به درخواست پابلو ماچین، با عزمی جدی‌تر برای جذب ویدال اقدام کرد و پس از جلب رضایت خود بازیکن، ظاهرا در آستانه توافق با بارسلونا نیز قرار دارد.

دو باشگاه به توافق بسیار نزدیک هستند. بحث اکنون روی ۱ میلیون یورو پاداش است. بارسلونا مایل است انتقال با ۹+۱ میلیون یورو انجام شود اما سویا ترجیح می‌دهد با ۸+۲٫ اختلافی که به نظر نمی‌رسد چندان مشکل ساز شود. در واقع پرونده بازگشت ویدال به سویا شاید ظرف ۴۸ ساعت آتی به طور کامل بسته شود. الیکس ویدال، را باید خروجی بعدی بارسا اعلام کرد.

 

منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۵۱۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان