//
کدخبر: ۱۲۹۳۵۹ //

ترکیب احتمالی رئال مادرید برای دیدار با اسپانیول

کهکشانی ها این فرصت را دارند تا با پیروزی برابر اسپانیول موقتا به صدر جدول لالیگا صعود کنند.

ترکیب احتمالی رئال مادرید برای دیدار با اسپانیول
به گزارش فرتاک نیوز،

رئال مادرید در کمترین فاصله ممکن پس از بازی چهارشنبه شب برابر آ اس رم در لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 22:15 در سانتیاگو برنابئو میزبان اسپانیول خواهد بود.

به همین بهانه نگاهی داشتیم به ترکیب احتمالی شاگردان لوپتگی در دیدار امشب.

درون دروازه با تصمیم سرمربی مادرید، تیبو کورتوا حتی با درخشش فوق العاده کیلور ناواس برابر رم، در دیدار های لالیگایی به میدان خواهد رفت.

با غیبت دنی کارواخال، برای اولین بار در یک دیدار رسمی، آلوارو اودریزولا مدافع جوان و تازه خریداری شده این تیم به میدان خواهد رفت. سرخیو رگلیون که این فصل از آکادمی لا فابریکای مادرید به عنوان جانشین مارسلو به تیم اصلی آمده است در سمت چپ به میدان خواهد رفت و واران نیمکت نشین خواهد شد تا ناچو و سرخیو راموس مدافعان میانی تیم را تشکیل دهند.

در میانه میدان ایسکو که این روزها فوق العاده آماده است بار دیگر در ترکیب ثابت قرار می گیرد و تونی کروس استراحت خواهد کرد تا به همراه لوکا مودریچ و کاسمیرو ترکیب سه نفره خط میانی را تشکیل دهند.

در خط حمله ماریانو برای اولین در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت تا مزد عملکرد خوبش برابر رم را بگیرد. گرت بیل و مارکو آسنسیو در دو سمت خط حمله حاضر خواهند شد تا توان تهاجمی کهکشانی ها به صورت قابل توجه ای افزایش یابد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۹۳۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان