//
کدخبر: ۱۲۹۲۷۶ //

پیش بازی منچستریونایتد - ولورهمپتون

منچستریونایتد و ولورهمپتون، امروز در ورزشگاه الدترافورد شهر منچستر مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

پیش بازی منچستریونایتد - ولورهمپتون
به گزارش فرتاک نیوز،

شاگردان ژوزه مورینیو پس از شروع ضعیف، سعی کردند روند رو به رشدی را در پیش بگیرند و دو پیروزی پیاپی مقابل برنلی و واتفورد به دست آوردند. آنها در حال حاضر با 9 امتیاز از 5 از بازی خود، در رده هشتم قرار گرفته اند و با پیروزی که مقابل یانگ بویز در چمپیونزلیگ کسب کردند، حالا روحیه بالایی برای دیدار خانگی امروز خود مقابل گرگ‌ها خواهند داشت.

ژوزه مورینیو امروز مقابل تیم شاگرد سابقش، نونو قرار خواهد گرفت و در کنفرانس خبری پیش از بازی نیز از این مربی موفق پرتغالی تمجید کرد.

پیش بازی منچستریونایتد - ولورهمپتون

اما نونو تا به اینجا با تیمش 8 امتیاز کسب کرده و در رده نهم جدول قرار گرفته است. گرگ‌ها نیز در دو بازی اخیر خود دو پیروزی پیاپی به دست آورده اند و شرایط خوبی را تجربه می‌کنند. اما آنها برای شکستن طلسم 38 ساله راهی الدترافورد خواهند شد. آخرین بار، 38 سال پیش در این ورزشگاه، ولورهمپتون توانست یونایتد را شکست دهد.

اما در 6 تقابل اخیر دو تیم نیز اوضاع به نفع یونایتد است. قرمزها در 5 بازی پیروز شده و 1 بازی نیز با شکست آنها همراه شده است.

ایوان کالواریو، تنها غایب گرگ‌ها برای این بازی است ولی شیاطین سرخ فیل جونز و هررا را به علت مصدومیت و راشفورد و ماتیچ را به علت محرومیت در اختیار نخواهند داشت. مارکوس روخو نیز به علت عدم آمادگی تیمش را همراهی نخواهد کرد.

ترکیب احتمالی:

پیش بازی منچستریونایتد - ولورهمپتون

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۹۲۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان