//
کدخبر: ۱۲۹۲۷۳ //

پیش بازی لیورپول - ساوتهمپتون

دو تیم لیورپول و ساوتهمپتون، امروز در ورزشگاه آنفیلد شهر لیورپول به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی لیورپول - ساوتهمپتون
به گزارش فرتاک نیوز،

لیورپول شروع بسیار خوبی در این فصل داشته و در 5 بازی خود تا به اینجا، 15 امتیاز کسب کرده است. در حقیقت، رکورد 100 درصد پیروزی آنها، این امید را به هواداران منتقل کرده که آنها برای این فصل می‌توانند به قهرمانی لیگ برتر خوشبین باشند. طلسم قهرمانی لیورپول در لیگ برتر، 28 ساله شده و آنها امید زیادی دارند تا بتوانند در این فصل، این طلسم را شکسته و جام را بالای سر ببرند. شاگردان کلوپ با کسب پیروزی در دیدار مقابل پاری سن ژرمن در دیدار روز سه شنبه دو تیم، با روحیه ای بسیار بالای برای بازی امشب آماده خواهند شد.

پیش بازی لیورپول - ساوتهمپتون

در آن سو، ساوتهمپتون با 5 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفته است. در حقیقت آنها تنها یک پیروزی تا به اینجا کسب کرده اند و دو شکست و دو تساوی نتیجه تلاششان در دیگر بازی ها بوده است.

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 2 پیروزی برای لیورپول، 2 پیروزی برای ساوتهمپتون و 2 تساوی حاصل شده و نتیجه بازی امروز برای کلوپ و شاگردانش بسیار مهم است. دنی اینگس که با لیورپول قرارداد دارد و به صورت قرضی به ساوتهمپتون پیوسته، قادر به همراهی تیمش مقابل تیم اصلی نیست و چمبرلین، لالانا و لاورن قادر به همراهی لیورپول برای این بازی نخواهند بود.

ترکیب احتمالی:

پیش بازی لیورپول - ساوتهمپتون

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۹۲۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان