//
کدخبر: ۱۲۹۲۵۹ //

قلعه‌نویی: تو حق نداری این سوال را بپرسی !

امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از چند بازی سرانجام از نمایش شاگردانش ابراز رضایت کرد.

قلعه‌نویی: تو حق نداری این سوال را بپرسی !
به گزارش فرتاک نیوز،

امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر فولادخوزستان که با برتری 3 بر 1 طلایی پوشان همراه شد، در مورد این بازی گفت: در مورد بازی باید بگویم به خود من خیلی فشار آمد و کلاً یکی از بازی‌های بود که به من خیلی فشار وارد شد. تقریبا در این بازی سپاهان گونه بازی کردیم، ولی هنوز با سپاهان مدنظر ما فاصله دارد.

وی ادامه داد: تیم فولادخوزستان هم با برنامه بود و خوشحالم که بازی را کنترل کردیم ولی گلی که خوردیم بچه گانه بود، هافبک دفاعی ما باید آن نقطه را پوشش می داد اما خوشحالیم که توانستیم بازی را ببریم و با اقتدار هم بردیم ولی همچنان مشکل نگرش داریم و بعد از گل دوم کلی توپ لو دادیم؛ در نیمه دوم باز خوب بودیم ولی بعد از گل سوم دوباره توپ لو می دادیم. خوشحالم که تماشاگران خوشحال رفتند از آنها تشکر می کنم؛ انتظار داریم که طرفداران بیشتر بیایند و در بازی های بعدی ورزشگاه را پر کنند.

قلعه نویی در مورد پیروزی برابر فولاد که سه سال بود اتفاق نیفتاده بود، عنوان کرد: خب همانطور که شما می گویید یک فشاری بود؛ فکر می کنم سه سال بود که فولاد را نبرده بودند. در این بازی اما فکر می کنم طوری بازی کردیم که سه بار گل زدیم و چند بار هم تماشاگران به احتمال گل بلندشدند. انتظار داشتیم هواداران بیشتر بیایند چون خوب بازی می کنیم و تمام بازی هایی که یک طرف سپاهان بوده، خوب بوده است. فکر نمی کنم هیچ تیمی مثل ما بازی کند؛ تعصب رنگی را کنار بگذاریم هم همینطور است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد تغییر نگرش بازیکنان سپاهان و اینکه چقدر این پروسه طول خواهد کشید، گفت: یک خانه را دو ماهه خراب می کنند و 5 ساله می سازند؛ ما نمی توانیم در 6 بازی نگرش را تغییر دهیم. ولی خیلی بهتر شده؛ متری در این خصوص وجود ندارد ولی فاصله داریم؛ این بازی جزء بازی های خوب ما بود؛ بازی حذفی ما سه گل زدیم ولی 70 دقیقه بی برنامه بودیم و با آن سپاهان مدنظرمان است فاصله داریم.

قلعه نویی در مورد داوری بیان کرد: آقای حیدری در میان داوران خوب ما است و به نظرم کارش در نتیجه تاثیری نداشت بازی پارس را باید 3 بر 1 می بردیم ولی این بازی داوری در نتیجه تاثیری نداشت.

قلعه‌نویی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه سپاهان زمان گل خوردن عقب می‌کشد و بعضی از تعویض‌هایی که شما انجام می‌دهید مشکل دارد که ناخودآگاه باعث عقب‌نشینی تیم می‌شود، برافروخته شد و پاسخ داد: شما حق ندارید این سؤال را بپرسید. من با این تیم زندگی می‌کنم. تیمی که روند رو به جلویی دارد و اشتباهی در زمین انجام نمی‌دهد، چرا باید در ترکیب خود دست ببرد و تعویض انجام بدهد؟ وقتی تیم جلوست، ممکن است تعویضی کنیم که تیم به شرایط ایده‌آل برگردد. وقتی شرایط خوب است، چرا باید تعویض کنیم؟! به شما این سؤال را گفته‌اند که دیکته‌وار از من می‌پرسید. ما در بازی قبلی بختیار را در دقیقه 20 تعویض کردیم و در این بازی حامد بحیرایی را در دقیقه 45 عوض کردیم. تیمی که خوب گل می‌زند و سه چهار موقعیت خوب هم داشته، آیا باید تعویض داشته باشد؟ وقتی روند حرکتی بازی خوب است که چند کرنر و ضربه ایستگاهی می‌زنیم، یعنی روندمان خوب است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۹۲۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان