//
کدخبر: ۱۰۷۸۹۷ //

دومین نمایش سپاهان؛ تساوی در بازی پرفشار

تیم فوتبال سپاهان در شرایطی شب گذشته در دومین دیدار دوستانه خود با تساوی از زمین خارج شد، که شاهد بازی پرفشاری از بودیم.

 دومین نمایش سپاهان؛ تساوی در بازی پرفشار
به گزارش فرتاک نیوز،

عصر روز گذشته در کردان که محل برگزاری اردوی سپاهان طی هفته گذشته بود، این تیم پذیرای پارس جنوبی جم شد تا دومین دیدار دوستانه خود را برگزار کند.

شاگردان امیرقلعه نویی در اولین مسابقه خود با 2 گل سجاد شهباززاده و استنلی کی روش به پیروزی دست یافته بودند، اما بازی به شدت فیزیکی دو تیم و مصدومیت جزئی دو مهاجم طلایی پوشان سبب شد تا امیرقلعه نویی ریسک نکند و از دو مهاجم خود در مقابل پارسی ها بهره نبرد تا ابراهیم صالحی و در نیمه دوم ساسان انصاری به عنوان مهاجم نوک بازی کنند. ضمن اینکه باز هم خالد شفیعی از کنار زمین شاهد عملکرد بازیکنان تیم بود تا رفته رفته آماده بازگشت به میادین شود.

خط دفاعی سپاهان برابر پارس را سیاوش یزدانی، عزت پورقاز، سعید آقایی و محمد ایران پوریان تشکیل می دادند و یک خط جلوترمهدی کیانی به عنوان هافیک تدافعی بازی کرد تا وظیفه انتقال توپ از خط دفاعی به خط میانی که مهرداد محمدی، ساسان انصاری، حامد بحیرایی و جلال علی محمدی در آن به بازی گرفته شده بودند، را انجام دهد. پیام نیازمند هم مانند بازی قبل در خط دروازه ایستاده بود تا قلعه نویی با کمترین تغییر در خط دفاعی و دروازه به دومین دیدار تدارکاتی وارد شود.

پارس و سپاهان روز گذشته دیدار پرفشاری را تجربه کردند؛ دیداری که نتیجه آن برای هر دو مربی از اهمیت برخوردار بود و هیچ یک دوست نداشتند بازنده از زمین خارج شوند. مهدی تارتار در حال کسب شناخت از نفرات خود در فصل آینده است و به همین منظور در نیمه دوم از نفرات زیادی در ترکیب تیم خود بهره برد؛ در سوی دیگر امیرقلعه نویی هم تلاش می کند به 11 بازیکن اصلی خود برسد و یکی از تغییرات جالب توجه طلایی پوشان در نیمه دوم استفاده همزمان از محمد ایران پوریان و حسن جعفری در سمت راست یکی به عنوان مدافع و یکی به عنوان هافبک راست بود که موجب ارسال های زیادی در نیمه دوم روی دروازه شاگردان تارتار شد.

علاوه بر جعفری، چهره هایی نظیر حسین پاپی و محمد کریمی بازیکن جوان فصل گذشته خونه به خونه نیز فرصت بازی در ترکیب تیم را پیدا کردند تا قلعه نویی و تیمش که امروز در ایفمارک تست پزشکی دادند با تجربه های جدید آماده بازگشت به اصفهان شوند تا خود را برای حضور در اردوی ترکیه آماده کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۷۸۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان