//
کدخبر: ۱۲۹۱۹۰ //

دایی: امیدوارم باشگاه پرسپولیس پول من را بدهد

علی دایی گفت: امیدوارم باشگاه پرسپولیس به توافقی که کرده‌ایم، عمل کند و تا چند ماه دیگر تسویه حساب مالیاتی من را انجام دهد.

دایی: امیدوارم باشگاه پرسپولیس پول من را بدهد
به گزارش فرتاک نیوز،

علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا از خداوند می‌خواهم عزاداری‌های همه مورد قبول باشد. ما فردا بازی سختی داریم. تیم نفت مسجدسلیمان، تیمی قابل احترام است. متأسفانه بعد از عبدالله ویسی و به دنبال آمدن علیرضا مرزبان مسابقه‌ای از تیم نفت مسجدسلیمان ندیدیم و این کارمان را سخت‌تر می‌کند.

وی که در این نشست خبری بازهم از نشستن مقابل دوربین‌های شبکه‌های تلویزیونی خودداری کرد، در ادامه افزود: با توجه به نتایجی که تیم نفت و ما کسب کرده‌ایم، قطعاً بازی سختی خواهیم داشت. سعی می‌کنیم روند پیروزی‌های‌مان را ادامه دهیم و در این هفته هم هدف‌مان در تمرینات این بوده است که عملکرد خوبی داشته باشیم و خودمان را برای این مسابقه آماده کنیم. قطعاً سعی خواهیم کرد سه امتیاز کامل بازی را به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد تمرینات تیمش در هفته گذشته و وضعیت مصدومان این تیم نیز عنوان کرد: ما دو الی سه بازیکن مصدوم داریم که به این دیدار نمی‌رسند، ضمن اینکه هفته گذشته در جام حذفی یک بازی سخت 120 دقیقه‌ای را پشت سرگذاشتیم. به غیر از روز عاشورا هم که تمرین‌مان تعطیل بود، در سایر روزها تمرینات خوبی انجام داده‌ایم. ان‌شاءالله بتوانیم در زمین مسابقه شایستگی‌های‌مان را نشان دهیم.

دایی راجع به مطالباتش از باشگاه پرسپولیس و اینکه در چند روز گذشته عنوان شده بود او با این باشگاه به توافق رسیده است، گفت: صحبت خاصی در این خصوص ندارم. امیدوارم در این مرتبه باشگاه پرسپولیس به توافقی که کرده‌ایم، عمل کند و تا چند ماه دیگر تسویه حساب مالیاتی من را انجام دهد و پرسپولیس هم بتواند به کارش ادامه دهد.

وی در واکنش به این موضوع که سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا 2+2 شده و با این وضعیت سایپا باید در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا بازی کند و آیا تیم او برای حضور در این مسابقات آماده است، تصریح کرد: ما از ابتدا هم می‌دانستیم که سهمیه ایران 2+2 است و باید در پلی‌آف شرکت کنیم. فکر می‌کنم تیم ما کمتر از تیم‌های دیگر نیست. فکر می‌کنم به لحاظ فوتبالی در مرحله پلی‌آف و مرحله اول مسابقات مشکل خاصی نداریم. شاید فقط بچه‌های ما تجربه  بین‌المللی کمی داشته باشند که آن هم به مرور زمان حل خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه او هیچ‌گاه با رسانه‌ها درباره کمک‌رسانی‌اش به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه صحبت نکرده است و اینکه چه کارهایی در این منطقه انجام شده، گفت: من باید به مردم پاسخگو باشم و از روز اول هم در فضای مجازی و صفحه شخصی‌ام در یکی از شبکه‌های اجتماعی این کار را انجام داده‌ام. شما هم می‌توانید از همین طریق از وضعیت بازسازی مناطق زلزله‌زده باخبر شوید. ما الان در روستای مله رولان که در کوه قرار گرفته است و کمترین خدماتی به آن داده نشده بود، قرار داریم.

وی ادامه داد: خدا را شکر خیلی از شرکت‌ها هم با ما هماهنگی و همراهی دارند و خیلی از محصولات را نیز با قیمت شرکتی به ما ارائه می‌دهند. ما کارمان را انجام می‌دهیم و سعی می‌کنیم تا فصل سرما خانه‌ها را تحویل مردم دهیم. در ساخت این خانه‌ها از تکنولوژی استفاده کردیم که در برابر زلزله و خطرات دیگر مقاوم است. فکر می‌کنم تاکنون در ایران چنین کاری انجام نشده است. خدا را شکر مردم هم تاکنون همکاری خوبی داشته‌اند و مطمئن باشید تا ریال آخر پول‌ها را هزینه ساخت خانه‌ها می‌کنیم. ضمن اینکه بسیاری از خانه‌هایی که بنیاد مسکن ساخته نیمه‌کاره مانده است و سعی می‌کنیم آنها را هم کامل کرده و در اختیار مردم قرار دهیم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۹۱۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان