//
کدخبر: ۱۲۹۱۷۲ //

علیرضا بیرانوند میلیونر زاغه نشین فوتبال ایران، در بند خودخواهی سرخ ها‍!

امروز 30 شهریور 1397 زادروز 26 سالگی علیرضا بیرانوند ستاره ملی پوش باشگاه پرسپولیس است تا آینده ای متفاوت از گذشته پیش روی او قرار بگیرد.

علیرضا بیرانوند میلیونر زاغه نشین فوتبال ایران، در بند خودخواهی سرخ ها‍!
به گزارش فرتاک نیوز،

  رسیدن به سطح اول فوتبال ملی برای پسرانی آرزومند در دوره حاضر از ده های اطراف شهری چون خرم آباد، این روزها عملا دیگر غیر ممکن است! شاید علیرضا خوش اقبال بود که در مسیر  فراز و نشیبش فرشتگان آسمانی قرار گرفتند تا او بتواند گردنه های پر شیب راه بزرگش را به سلامت پشت سر بگذارند.

قصه های علیرضا بیرانوند و راه عجیب او را همه دیگر از حفظ شده ایم، احتمالا حالا برای هر کودک ایرانی بیرانوند یک الگوی بزرگ است! پسری که با کارگری و بدون سقف بالای سر می تواند به جام جهانی راه پیدا کند و روبروی کریستیانو رونالدو بایستد و پنالتی او را مهار کند همانند یک افسانه است! افسانه ای که بهترین خوراک ممکن برای سینمای بالیوود خواهد بود تا بتوانند بر اساس داستانی حقیقی عاشقانه های احساسی شان را بیشتر به فروش برسانند و سینمای خود را با تلفیقی از سبک درام و رئال به پیشکش مخطاب ببرند.

در زادروز علیرضا جز تحسین و تمجید از این ستاره هیچ حرفی برای گفتن  ذهنمان نمی آید، او در زمانی که می بایست خودرا به فوتبال ایران اثبات کرده است، اما شرایط امروزی او قطعا قابل بحث خواهد بود.. ستاره ای که بواسطه خودخواهی ها و رفتارهای احساسی مان فرصت طلایی لژیونر شدن را از دست داد تا شرایطش با پیش جام جهانی هیچ تفاوتی نکند!

او تنها گلری است که در لیگ قهرمانان آسیا و در مرحله حذفی توانست برای مهاجمین پاس گل ارسال کند، او از محدود دروازه بان های بزرگ جهان است که توانسته پنالتی کریستیانو رونالدو را مهار کند، او تنها دروازه بان ایرانی ادوار گذشته جام جهانی است که از سوی فیفا به عنوان برترین های دور گروهی شناخته شد، او تنها مردی بود که نان زحمات و احساس و عشق خود را به این سرزمین خورد..

به شرایط دروازه بان های موفق جام جهانی 2018 روسیه نگاه کنید! رابین اولسن سنگربان تیم ملی ایسلند به واسطه درخشش خود در این رقابت ها راهش به فوتبال ایتالیا و سری آ و باشگاه آ اس رم باز شد! در سمت مقابل علیرضا بیرانوند یکی از درخشان ترین دروازه بان های مرحله گروهی که تنها 2 گل را دریافت کرد و یکی از این دو گل هم دست بر قضا گل به خودی مدافعینمان هم بود، با زنجیر به دروازه پرسپولیس گره خورد! چرا؟ چون در فوتبال ایران آینده نگری جرم و گناه محسوب می شود و هواداران از مرز غیر قابل باوری از خودخواهی برخوردارند.

اگر علیرضا بیرانوند در آن مقطع یکی از آن پیشنهاد های اروپایی اش را پاسخ مثبت می داد بی شک حالا شعار ها و جملات زننده بود که علیه او مطرح می شد! چرا؟ چون او از نگاه هواداران اگر در آن شرایط سخت محرومیت از نقل و انتقالات پرسپولیس را رها می کرد، از نگاهشان خیانت محسوب می شد! به همین سادگی آینده او را به زیر چکمه های خودخواهیمان گرفتیم تا علیرضا در پرسپولیس بماند و بماند..

طرح یک سوال ساده قطعا می تواند از دری منطقی ما را به نتیجه ای درست برساند؛ هر دروازه بان اروپایی می توانست پنالتی کریستیانو رونالدو را در جام جهانی مهار کند و سیو های موفقی را از خود به جای بگذارد، سرنوشتش در آغاز فصل 2018/19 چه بود؟

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۹۱۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان