//
کدخبر: ۱۲۸۵۰۶ //

انتقاد شدید مهاجم گلزن پرسپولیس از عملکرد چشمی!

بازیکن سابق پرسپولیس مدعی شده است که برای کار مالیاتی به باشگاه سپاهان رفته است و اصلاً‌ صحبت‌ هایی بابت حضور در کادر فنی مطرح نیست.

انتقاد شدید مهاجم گلزن پرسپولیس از عملکرد چشمی!
به گزارش فرتاک نیوز،

 سیدمهدی سیدصالحی در خصوص حضور در دفتر باشگاه سپاهان و دیدار با تابش مدیرعامل این تیم اظهار داشت:کار مالیاتی داشتم و به باشگاه سپاهان آمدم و با تابش مدیرعامل محترم باشگاه دیدار کردم. من مدیون تابش هستم چرا که او عاملی بود که بتوانم در سپاهان بازی کنم. چند دقیقه گفت‌وگو کردیم و بعد از باشگاه خارج شدم.

وی در ادامه درباره اینکه شنیده می‌شود قرار است به کادر فنی سپاهان اضافه شوید، گفت: اصلاً‌ همچنین صحبت‌هایی مطرح نیست افتخار است کنار قلعه‌نویی کار کردن، من سالیان سال در فوتبال بازی کردم ولی سعادت نداشتم که شاگرد امیر قلعه‌نویی باشم. مطمئناً کنار امیر قلعه‌نویی بودن یک افتخار است ولی در حال حاضر هیچ صحبتی بابت این موضوع نشده است.

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس در ادامه در خصوص نتایج استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: در خصوص بازی پرسپولیس باید بگویم که این تیم هوشمندانه مقابل الدحیل بازی کرد، در نیمه دوم با گل سیدجلال امید به تیم وارد شد مهاجمان پرسپولیس از اشتباهات مدافعان الدحیل استفاده کردند و توانستند سه گل بزنند. حضور هواداران خونگرم و پرشور پرسپولیس هم بسیار تأثیرگذار بود امیدوارم بتوانند در مرحله بعدی هم نتایج خوبی کسب کنند.

سیدصالحی در ادامه تأکید کرد: به نظرم استقلال مقابل السد نمایش خوبی داشت اگر چشمی اخراج نمی‌شد می‌توانستند نتیجه را تغییر دهند، با اخراج روزبه چشمی کمر استقلال شکست. اگر این اتفاق نمی‌افتاد می‌توانست استقلال بازی را به تساوی بکشاند و حتی می‌توانست با پیروزی قطر را ترک کند.به هر حال این اتفاق در فوتبال طبیعی است، 10 نفره شدن استقلال باعث شد تا شوک به تیم وارد شود و از حملات این تیم کاسته شود. شانس شامل حال استقلال نبود.

وی در پایان درباره اینکه در حال حاضر مشغول چه کاری هستید، گفت: کلاس‌های مربی‌گری فوتبال را گذراندم و در حال حاضر منتظر شرکت در کلاس‌های مدرک B مربی‌گری هستم. امیدوارم بعد از گذراندن کلاس‌ها از روزنه‌ای وارد دنیای مربی‌گری شوم و بتوانم به فعالیتم در فوتبال ادامه دهم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۸۵۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان