//
کدخبر: ۱۲۸۴۶۶ //

استقلال مقابل السد هتریک کرد

روز گذشته در حالی السد و استقلال در مرحله برگشت لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که در پایان رکوردی از این دو تیم برجای ماند.

استقلال مقابل السد هتریک کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم فوتبال استقلال روز گذشته در حالی به مصاف السد رفت که در بازی رفت در خانه خود 3-1 مغلوب شده بود و امید زیادی به بازی برگشت داشت اما هر چه تلاش کرد به نتیجه‌ای نرسید و از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت.

آبی‌های پایتخت که با هدایت شفر با آمادگی کامل در ورزشگاه خانگی السد مقابل این تیم صف‌آرایی کرده بود که از همان ابتدا حریف را حیرت‌زده کرد و عملکرد خوبی برجای گذاشت اما در نیمه دوم با اخراج چشمی بازی را از دست داد تا با حریف به تساوی 2-2 برسد و در مجموع دو بازی با نتیجه 5-3 در مرحله یک چهارم نهایی وداع تلخی از لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

حال پس از پایان این دیدار آبی‌ها تنها یک رکورد از خود برجای گذاشتند؛ استقلال و السد برای سومین مرتبه در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه برابر یکدیگر به میدان رفتند و این دیدار نیز نتیجه ای مشابه دیدارهای قبلی دو تیم داشت. این دو تیم در دو تقابل قبلی خود در این ورزشگاه به نتیجه تساوی دو بر دو دست پیدا کرده بودند.

نکته جالب آنکه استقلال در آخرین حضور خود در دوحه نیز برابر الریان به میدان رفت که این دیدار نیز با نتیجه تساوی دو بر دو همراه بود تا حالا این تساوی پر تکرار ترین نتیجه آبی ها در تقابل های اخیر با تیم های قطری باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۸۴۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان