//
کدخبر: ۱۲۸۱۵۱ //

اظهارات باورنکردنی خواهران منصوریان: گفتند بی حجاب برای ما بازی کن و ۵۰۰ میلیون تومان بگیر !

صحبت‌های خواهران منصوریان در برنامه فرمول یک را بخوانید.

اظهارات باورنکردنی خواهران منصوریان: گفتند بی حجاب برای ما بازی کن و ۵۰۰ میلیون تومان بگیر !
به گزارش فرتاک نیوز،

الهه منصوریان در ابتدا درباره حضور در مسابقات آسیایی توضیح داد: جاکارتا از مسابقات جهانی هم برایمان ارزشمند تر است چون همه رقبایمان هستند و برای ما یک جور المپیک آسیایی محسوب می شود. سر این برنامه ها فشار روحی و روانی رویمان زیاد بود و توقع مردم این بود که خواهران منصوریان حتما طلا بگیرند. اما نشد. ما سه دوره برای مدال تلاش کردیم و از اینکه نتوانستم بهترین مدال را بگیریم ناراحت بودیم و اشک می ریختیم.

الهه منصوریان افزود:

    ما چند سالی سکوت کرده بودیم. من قهرمان دنیا شده بودم شهربانو سه مدال گرفته بود اما کسی ما را نمی شناخت. خیلی تلاش کردیم تا به این جایگاه رسیدیم.

پیشنهاد میلیاردی از کشورهای دیگر داشتیم

این بانوی ووشوکار ادامه داد: ما پیشنهادهای میلیاردی داشتیم که برای کشورهای دیگر بازی کنیم اما قبول نکردیم. شاید اگر می رفتیم شرایط بهتری داشتیم و مدالهای بهتری می گرفتیم و زودتر هم معروف می شدیم.

الهه منصوریان درباره مدالهایی که برای پیروزی قبلی خود گرفتند توضیح داد:

    سکه هایی که گرفته ایم ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی است و امیدوارم برای بازی های آسیایی سکه روز به ما بدهند. آن موقع می شد با آن سکه ها خانه خرید اما حالا دیگر نمی شود. من یک دوره برای اینکه زندگی ام را بسازم دنبال پول بودم اما حالا نه.

وی تاکید کرد:

    البته فدراسیون خیلی از ما حمایت می کند اما همه می گویند خواهران منصوریان پولکی هستند. ما پولکی نیستیم اگر پول برای من مهم بود، در لیگ چین به من گفتند یک بازی برای ما بازی کن و ۵۰۰ میلیون تومان بگیر. اما بدون حجاب. من هم گفتم شرمنده و انجام ندادم. در نهایت هم ۳۰ میلیون به من رسید.

زیرابی رفتن را بلد نیستیم

این ورزشکار درباره ماجرای چادری شدنشان و الهام چرخنده یادآور شد:

    من نمی خواستم به چادر بی احترامی کنم. مادر خود من چادری است و او مهم ترین چیزی است که دارم.  در ادامه مردم می فهمند هدف ما چیست و با مدالهایی که می گیریم شاید قدری از بی مهری شان کم شود.

الهه منصوریان تصریح کرد:

    ما خیلی بلد نیستیم زیرابی برویم و دروغ بگوییم و همیشه صداقت مدنظرمان بوده است..

ماهیانه ۳۰۰ هزار تومان حقوق می گیرم

الهه منصوریان در پاسخ به اینکه چقدر حقوق می گیرد و چه میزان پول در حساب بانکی اش دارد، گفت:

    من حقوق ثابت ماهیانه چیزی ندارم و از صندوق حمایت از ورزشکاران ماهانه ۲۹۸ هزار تومان حقوق می گیرم که تق و لق است و یک ماه می ریزند و دو ماه نمی ریزند. در حساب من ۱۰ میلیون پول است اما شهربانو سریع می رود خانه و زمین می خرد.

دارنده مدال نقره در مسابقات جاکارتا افزود:

    پول برای همه مهم است. ورزشکارانی که رشته هایشان المپیکی است مثلا در یک رشته ۸۰ سکه می گیرند اما در رشته ووشو ۵۰ سکه.

الهه منصوریان خاطره ای از بازی های آسیایی را نیز این چنین روایت کرد:

    یکی از بچه های ما در بازی های آسیایی خواب دیده بود که هشتمین مدال بازی ها را می گیرد و نذر کرد که مدال را به موزه  امام رضا بدهد. همین اتفاق هم افتاد.

شهربانو منصوریان نیر با بیان اینکه َشهرت خوبش خوب است و بدش بد، درباره مسابقات جاکارتا اظهار کرد:

    مسابقات برای من خیلی مهم بود و دوم شدم. بیشتر اشتباهات خودم بود که باعث شد دوم بشوم. من نیت کرده بودم نصف جایزه ام را به خیریه خودمان که به نام خواهران منصوریان ثبت شده بدهم. چون ما در گذشته مشکل مالی داشتیم نیازمندان می گفتند جنس شما به ما نزدیک تر است. اما بعد از گرفتن مدال نقره هم مردم به ما گفتند مدال شما برایمان طلایی است. مدال مثل بچه آدم می ماند و مادر نمی تواند بچه اش را از خودش دور کند. اما حالا هم مدالم را برای فروش گذاشته ام تا با فروش آن به مردم کمک کنم

پدر ما به خاطر موج انفجار جانباز شده است

منصوریان در پاسخ به این سوال ضیا که آیا درست است که بخشهایی از حرفهایی که درباره زندگی شان زده اند مستند نیست، گفت:

    هر چیزی که در برنامه ماه عسل گفتیم حقیقت داشت. تنها اینکه پدر ما به خاطر موج انفجار جانباز شده بود و ما برای اینکه جانبازان ناراحت نشوند این موضوع را اعلام نکردیم.

برنامه فرمول یک با اجرای علی ضیا

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۸۱۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان