//
کدخبر: ۱۲۷۹۴۶ //

تیم را به اوج آمادگی رسانده ایم

علیرضا مرزبان گفت که چهار ضلعی نفت مسجدسلیمان شامل هواداران، کادر فنی، هیئت مدیره و بازیکنان به خوبی کار می‌کنند.

تیم را به اوج آمادگی رسانده ایم
به گزارش فرتاک نیوز،

 علیرضا مرزبان درباره شرایط تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار داشت:‌ هفته خیلی سختی را پشت سر گذاشتم. زمانی که با بحرانی بزرگ روبه‌رو هستید، نمی‌توانید با راه حل‌های ساده این مشکلات را برطرف کنید. موضوعی که کار ما را ساده کرده، شخصیت خوب اعضای هیئت مدیره باشگاه است که افرادی با شخصیت مثبت و تیزبین هستند.

وی با تمجید از بازیکنان تیمش گفت: عجیب است تیمی که وارد این بحران بزرگ شده و از پنج بازی تنها سه امتیاز کسب کرده، بازیکنانش این‌قدر شخصیت مثبت دارند. بازیکنان در این هوای گرم، تقریباً روزی دو جلسه تمرین می‌کردند و اعتقاد داشتند باید سخت کار کنیم. شرایط نسبت به بحران‌های پشت سر گذاشته، خیلی مثبت است. فردا (دوشنبه) به تهران می‌آییم و یک دیدار دوستانه که بعداً اعلام خواهیم کرد، برگزار می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه این تیم باید برای جبران نتایج بد هفته‌های قبلی لیگ برتر تلاش کند، تلاش کردیم در مسائل تاکتیکی و بدنی، تیم را تکانی محکم بدهیم. از هواداران مسجدسلیمانی تشکر می‌کنم که تیم را تشویق می‌کنند و رابطه برادرانه‌ای با بازیکنان دارند. در باشگاه ما مربع هیئت مدیره، کادر فنی، بازیکنان و هواداران خیلی خوب کار می‌کند.

مرزبان درباره اینکه میلاد میداودی کاپیتان نفتی‌ها این هفته به زیر تیغ جراحی می‌رود و گفته می‌شود او تیمش را به مدت دو ماه همراهی کند، تصریح کرد: بله تلاش می‌کنیم او را هر چه سریع‌تر به تیم بازگردانیم. میلاد شخصیت خیلی مثبتی دارد و رابط خیلی خوبی در تیم بین اعضای باشگاه است. میداودی نقش لیدر تیم را بازی می‌کند. او جراحی سختی پیش رو ندارد، اما وقتی یک بازیکن دو هفته در تمرینات حضور نداشته باشد، طول می‌کشد که شرایط بازی را پیدا کرده و از نظر روانی آماده شود.

وی درباره اینکه مدیران باشگاه نفت گفته بودند حضور در سه دیدار متوالی خارج از خانه به زردپوشان ضربه می‌زند، خاطرنشان کرد: ما به دنبال بهانه‌جویی نیستیم. برنامه سازمان لیگ مشخص است و اعلام شد، چون استقلال شش بازیکن ملی‌پوش دارد، مطابق قانون این مسابقه لغو می‌شود. باید شرایط را بپذیریم و اسیر حواشی نشویم.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در مورد مصاف هفته آینده تیمش با سایپا در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر گفت: سایپا یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است و پشتیبانی و کادر فنی باتجربه‌ای در اختیار دارد. قطعاً جنگ تاکتیکی بزرگی را در این مسابقه شاهد خواهیم بود.

«تدریس کار جدیدی برای من نیست و هر جا بودم، این کار را انجام داده‌ام»، مرزبان در واکنش به اینکه گفته می‌شود قرار است کلاس‌هایی برای مربیان مسجدسلیمان برگزار کند، با بیان این جمله اظهار داشت: بله. در زمان حضورم در شهرداری ماهشهر نیز چنین کلاس‌هایی داشتیم. کار من در آلمان همین بوده است و این جریان را می‌شناسم. تلاش می‌کنیم همه تغییرات در دنیای فوتبال و مسائل مربوط به جام جهانی 2018 را در کلاس‌ها انتقال دهیم. به خصوص باید اطلاعاتی را در اختیار مربیان تیم‌های پایه بگذاریم.

وی ادامه داد: مسائلی چون فیزیولوژی، روش‌های تاکتیکی و مهم‌تر از همه، نقش فوتبال در جامعه‌شناسی را مطرح می‌کنیم. من همه برنامه‌ها و موارد را آماده کرده‌ام و هیئت فوتبال باید به مربیان، دعوت‌نامه ارسال کند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۷۹۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان