//
کدخبر: ۱۲۷۶۵ //
آل نعمه؛

می خواهیم با برد پرسپولیس به رده سوم جدول برسیم / سید جلال می رسد

مدافع نفت تهران گفت: «اگر روی نیمکت هم قرار بگیرم مثل همین چند بازی قبلی دعا می کنم برنده شویم.»

می خواهیم با برد پرسپولیس به رده سوم جدول برسیم / سید جلال می رسد
به گزارش فرتاک نیوز،

 نفت تهران یکی از حساس ترین بازی های این فصل خود را برابر پرسپولیس انجام خواهد داد. تیمی که بایستی پرسپولیس را ببرد تا همچنان در کورس بالای جدول برای گرفتن سهمیه آسیا حضور داشته باشد.

 

احمد آل نعمه درباره وضعیت خود و هم تیمی هایش برای بازی با پرسپولیس اظهار داشت: «پس از مشکلاتی که با باشگاه داشتیم تمریناتمان را شروع کردیم. با قول و قرارهای مسئولان باشگاه و صحبت هایی هم که آقای دایی انجام دادند تمرینات خیلی خوبی را انجام می دهیم تا مقابل پرسپولیس بازی خوب و روانی انجام دهیم.»

 

او درباره اینکه آنها کار نسبتا سختی مقابل لشگر مصدوم و محروم پرسپولیس ندارند گفت: «ما هم دروازه بان اصلی خودمان را در اختیار نداریم اما دو دروازه بان جوان داریم که مطمئنا هر کدام از آنها درون دروازه بایستند می توانند نقش پررنگی را ایفا کنند. به نظرم پرسپولیس آنقدر بازیکن و مهره خوب دارد که نبود چند بازیکنش به چشم نخواهد آمد. ضمن اینکه مطمئنم سید جلال به این بازی می رسد و جزو غایبان پرسپولیس نخواهد بود.»

 

آل نعمه در ادامه عنوان کرد: «کار خیلی سختی مقابل پرسپولیس داریم. اما فقط فکر برد این تیم هستیم. می خواهیم باختمان در دور رفت را با پیروزی جبران کنیم و بعد از آن هم به رده های بالای جدول برسیم. شانس کسب سهمیه آسیا از طریق لیگ برتر را داریم. هیچ بعید نیست با یک برد به رده سوم جدول برسیم.»

 

آل نعمه که سه بازی قبلی این تیم را روی نیمکت نشسته بود درباره شانس حضورش برابر پرسپولیس گفت: «امیدوارم این اتفاق بیفتد و خودم فکر می کنم شانس زیادی برای حضور در ترکیب داشته باشم. به هر حال تیم ما 4 مدافع خیلی خوب دارد که هر کدام می توانند کارهای مد نظر کادر فنی را در زمین برآورده کنند. اگر روی نیمکت هم قرار بگیرم مثل همین چند بازی قبلی دعا می کنم برنده شویم. امیدوارم بتوانیم بازی تماشاگر پسندی را انجام دهیم تا هر کسی فوتبال می بیند از آن لذت ببرد.»

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۷۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان