//
کدخبر: ۱۲۷۶۱ //

نیمکت پرسپولیس نگران‌کننده است/ غیبت بازیکنان اصلی می‌تواند باعث رو شدن پدیده شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نبود چند بازیکن برای پرسپولیس نگران‌کننده است ولی این اتفاق فرصتی برای بازیکنانی است که خیلی کم به میدان رفته‌اند.

نیمکت پرسپولیس نگران‌کننده است/ غیبت بازیکنان اصلی می‌تواند باعث رو شدن پدیده شود
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین عبدی در خصوص دیدار تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر مقابل نفت تهران اظهار داشت: همه تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کردند، خسته هستند. پرسپولیس هم از این موضوع مستثنی نیست ولی مسئله نگران‌کننده نبود بازیکنان کلیدی برانکو است.

وی ادامه داد: نفت با هدایت علی دایی قدرتمندتر شده است و پرسپولیس باید روند قبلی خود را در دیدار مقابل نفت هم حفظ کند تا بتواند نتیجه بگیرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اخراج رامین رضاییان و علی علیپور از اردوی پرسپولیس تأکید کرد: من نمی‌دانم در اردوی پرسپولیس چه گذشته است ولی برانکو قطعاً اتفاقی را مشاهده کرده که در این وضعیت بد نیمکت پرسپولیس، این 2 بازیکن مهمش را اخراج کرده است.

عبدی ادامه داد: نبود این 2 بایکن و محرومیت چند بازیکن دیگر برای پرسپولیس نگران‌کننده است ولی این اتفاق فرصتی برای بازیکنانی است که خیلی کم به میدان رفته‌اند. آنها می‌توانند خودشان را نشان دهند و شاید از بین این بازیکنان پدیده‌ای رو شود.

وی در رابطه با صعود پرسپولیس از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: پرسپولیس در مسابقات آسیایی خیلی خوب ظاهر شد و قطعاً می‌تواند از گروهش به مرحله بعدی صعود کند.

 

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۷۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان