//
کدخبر: ۱۲۵۹۶۵ //

واکنش مدیر تیم ملی به خبر بازگشت قوچان نژاد

یکی از مدیران تیم ملی خبر بازگشت رضا قوچان نژاد به اردوی تیم ملی به جای سردار آزمون را شایعه خبری خواند و گفت در اردوی تیم ملی اصلا چنین بحثی مطرح نیست.

واکنش مدیر تیم ملی به خبر بازگشت قوچان نژاد
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا قوچان نژاد به دلیل بازی نکردن در جام جهانی ۲۰۱۸ در بازگشت به تهران با انتشار نامه ای از تیم ملی خداحافظی کرد و کارلوس کی روش هم در واکنش به خداحافظی رضا برای او آرزوی موفقیت کرد. گویی سرمربی تیم ملی منتظر چنین رخدادی بود تا تیم ملی تحت هدایت او جوانتر شود.

همین کار را سردار آزمون هم کرد اما کارلوس کی روش نه تنها دراین باره حرف نزد بلکه او را به اردوی تیم ملی پیش از بازی با ازبکستان فرا خواند و حالا که او در اردوی تیم ملی حاضر نشده قرار است برای بازی بعدی دوباره به تمرینات فراخوانده شود.

اخیرا شایعه ای مطرح شده که با خداحافظی سردار آزمون، گوچی دوباره به اردوی تیم ملی دعوت می شود. این در حالی است که تیم ملی تا ساعاتی دیگر راهی تاشکند می شود و از سویی کارلوس کی روش اصلا چنین برنامه ای ندارد حتی اگر در بازی های آتی باز هم سردار ازمون در اردوی تیم ملی حاضر نشود.

یکی از مدیران تیم ملی که در این زمینه با ما صحبت می کرد، گفت:

    انتشار چنین خبرهایی نه کمک به تیم ملی است و نه کمک به گوچی. رضا قوچان نژاد اصلا چنین بحثی را مطرح نکرده است و کارلوس کی روش هم در این باره حرف نزده است و کمتر اتفاق افتاده کی روش از تصمیمی که می گیرد به عقب برگردد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۵۹۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان