//
کدخبر: ۱۲۵۲۸۶ //
با این روند پرسپولیس بازهم قهرمان است؛

نصیحت مهم علی پروین به عادل فردوسی پور

علی پروین اعتقاد دارد پرسپولیس در این لیگ تیم بهتر و کامل تری بوده و با ادامه این روند می تواند قهرمان باشد.

نصیحت  مهم علی پروین به عادل فردوسی پور
به گزارش فرتاک نیوز،

این روزها نام علی پروین در موضوعات مختلفی مطرح می شود. از یک سو برخی شنیده ها حاکی از پادرمیانی او برای حضور رامین رضاییان در پرسپولیس است و از سوی دیگر، صحبت ها درباره انتقاد پروین از عادل فردوسی پور می باشد. او در گفتگو با ورزش سه درخصوص مسائل مختلفی صحبت کرده که در زیر می خوانید:

اسطوره فوتبال ایران و تیم پرسپولیس در ابتدا راجع به لیگ هجدهم و عملکرد تیم ها گفت: با این بازی ها و عملکردی که تیم ها داشته اند پرسپولیس را تیم بهتر و کامل تر و هماهنگ تری دیدم که اگر این روند را ادامه دهد و تیم های مدعی دیگر هم همین گونه باشند قطعا پرسپولیس قهرمان لیگ می شود و در این شرایط آن چیزی که می تواند معادلات را بهم بزند شرایط مالی تیم و حواشی است.

او ادامه داد: پرسپولیسی ها باید مراقب باشند که دچار حاشیه نشوند. سوای این مسایل مالی خیلی مهم است و بروز مشکل و بحران مالی می تواند روی عملکرد فنی تیم ها اثر بگذارد. نمونه اش همین پدیده که پنج شش بازیکن را هم از دست داده اما با درایت و تلاش یحیی و شاگردانش صدر جدول است اما همین یحیی که شاگرد خودمان بوده و خیلی قبولش دارم چند شب قبل درد دل می کرد و از شرایط مالی و اینکه شاگردانش تمرکز ندارند گلایه داشت و می گفت با این وضعیت دچار مشکل می شویم هر چند شخصا امیدوارم با حمایت مسوولان شهر و استان مشکل پدیده هم حل شود.


کلا امسال خیلی تیم ها کمتر و بیشتر مشکل مالی دارند و اگر پرسپولیس دچار مشکل مالی و حاشیه نشود و این روند را ادامه دهد قهرمان لیگ می شود.

علی پروین درباره مشکلات داوری نیز یادآور شد: درباره مشکلات داوری یک کلام بگم. مشکل داوری همیشه هست. همه تیم ها از این اشتباهات نفع می برند و ضرر هم می کند و اینکه بخواهیم داوری و جادوگر و این چیزها را ربط به عملکرد کلی یک تیم دهیم بهانه جویی است.

سرمربی سابق تیم ملی که همواره نقدهایی به عادل فردوسی پور داشته، راجع به این مجری و گزارشگر نیز صحبت های جدیدی را انجام داد: از ما گذشته که درباره یک موضوع یا فردی هر روز یک مدل حرف بزنیم. شاید از حرف های من درباره فردوسی پور برداشت درست نشده. کلا من همیشه گفتم که صدا و صداقت عادل را دوست دارم و آنقدر هم دوستش دارم که عادل صدایش می کنم نه فردوسی پور. عادل خدایی به فوتبال خدمت کرده و جلوی خیلی چیزها را گرفته و خیلی چیزها که خیلی ها نمی گویند و به آن اهمیت نمی دهند را گفته و حل کرده و یک جورهایی چراغ قرمز فوتبال ما است. الان خدایی خیلی مراقب کار و حرف های شان هستند و می ترسند و حساب می برند که نود بدون ملاحظه دست شان را رو کند. این چیزهای عادل و مهمتر از همه سلامت او خیلی خوب است اما من همیشه یک نقدی هم به عادل و نود داشته ام و آن اینکه سعی نکند آدم ها را بخاطر جنجالی شدن برنامه روبروی هم قرار دهد و دوم اینکه نباید خودش را قربانی حمایت از برخی افراد کند. اینکه عادل بخواهد از یکی فقط حمایت کند و نقاط منفی کارش را نبیند و یا خیلی کم به آن بپردازد و یا طبق سلیقه اش دنبال یک جریانی باشد خوب نیست. اینها را به خودش هم گفته ام ولی کلا همیشه گفتم بار هم می گویم که هم قبولش دارم و هم دوستش دارم و او هم باید قدر این اعتماد مردم و اهالی فوتبال را بداند و خدایی هم می داند و خیلی مراقب است که خرابش نکنند ولی نباید خودش را خرج این و آن کند و بخاطر حمایت کردن از برخی ها که قبول شان دارد یسری چیزها را نگوید. من خیلی شفاف نظرم را قبلا گفتم و الان هم می گویم و امیدوارم که این برنامه نود که مردم آن را دوست دارند حمایت شود و بتواند روز به روز هم مردم را راضی تر نگه دارد. الان نود بلندگوی فوتبال ایران است و این جایگاه را نود و عادل همین حوری به دست نیاورده اند و بابت آن هزینه داده اند و مردم و رسانه ها حمایت کرده اند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۵۲۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان