//
کدخبر: ۱۲۵۲۷۳ //

عکس ؛ علی علیپور بجای پیراهن آبی سرخپوش شد!

شاید پرسپولیسی ها انتظار داشتند علی علیپور در اردوی تیم ملی حضور داشته باشد اما کی روش به کاوه رضایی، کریم انصاری فرد و… اعتماد کرد و آن ها را به تیم ملی فراخواند.

 عکس ؛ علی علیپور بجای پیراهن آبی سرخپوش شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

علی علیپور در این فصل ۲ گل زده و به عبارتی ۴۰ درصد از گل های لیگ برتری تیم پرسپولیس به نام او ثبت شده است. مهاجم شمالی سرخ ها فصل گذشته نیز ۱۹ گل به ثمر رساند اما کمتر مورد توجه کارلوس کی روش قرار گرفت و نتوانست جایش را در تیم ملی پیدا کند.

شاید بدشانسی علیپور است که در دورانی در اوج گرفته که تیم ملی سردار آزمون، رضا قوچان نژاد، کریم انصاری فرد، کاوه رضایی و… را در اختیار دارد و البته شاید اولویت سرمربی تیم هم بازیکنان اروپا دیده می باشد. به هرحال برخلاف انتظارات هواداران پرسپولیس، علی علیپور در تیم ملی حضور ندارد و مهاجم تیم بروخه بلژیک و ناتینگهام فارست انگلستان در تیم ملی هستند.

شاید پرسپولیسی ها انتظار داشتند علی علیپور در اردوی تیم ملی حضور داشته باشد اما کی روش به علی علیپور اعتماد نکرد و او را به تیم ملی فرا نخواند.

در روزهایی که بازیکنان تیم ملی با پیراهن آبی در تمرینات حضور دارند، علیپور همچنان لباس سرخ پرسپولیس را برتن می کند و امیدوار است با درخشش در ادامه فصل به اردوهای بعدی تیم ملی برسد. البته بر کی روش هم نمی توان ایراد گرفت چرا که مهاجمان فعلی تیم او نیز سطح بسیار بالایی دارند و هر کدام‌شان شایسته بازی در ترکیب اصلی هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۵۲۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان