//
کدخبر: ۱۲۵۲۶۹ //

پای صادق محرمی به جدال کی روش و برانکو باز شد

مدافع ملی پوش دیناموزاگرب اکنون در حاشیه ناخواسته‌ای گرفتار شده است.

پای صادق محرمی به جدال کی روش و برانکو باز شد
به گزارش فرتاک نیوز،

دنبال نکردن برانکو ایوانکوویچ در صفحه اینستاگرام صادق محرمی باعث ایجاد حاشیه‌ای بزرگ برای این بازیکن شده است.

صادق محرمی که دو فصل فوق العاده را در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ و پرسپولیس پشت سر گذاشت، در ابتدای فصل با توجه به اتمام قراردادش به پیشنهاد دیناموزاگرب پاسخ مثبت داد و راهی اروپا شد. این در حالی است که شرایط فنی و اخلاقی این بازیکن باعث شده بود تا کمترین هجمه را بعد از جدایی متحمل شود و در بازی پایانی نیز با استقبال هواداران مواجه شود.

طی روزهای اخیر اما هجمه عجیبی با توجه به عدم حضور برانکو ایوانکوویچ در صفحه اینستاگرامی این بازیکن شکل گرفته است. هواداران پرسپولیس که دعوت این بازیکن به اردوی تیم ملی را بعد از جدایی از سرخپوشان به موضع کارلوس کی روش و برانکو مرتبط می‌دانند، عدم قرار گرفتن نام سرمربی کنونی پرسپولیس در بین دنبال شوندگان صادق محرمی را به محلی برای اعتراض به او تبدیل کرده اند.

این در حالی است محرمی که در بین بازیکنان کنونی کمترین حضور در فضای مجازی را در پیش گرفته تا با تمرکز بالا بتواند رویای حضور در فوتبال اروپا و موفقیت در آن را دنبال کند، از ابتدا نیز برانکو را جزو فالوورهای خود قرار نداده بود. حتی توضیح در این باره نیز با واکنش منفی هواداران عصبانی پرسپولیس مواجه شد تا این بازیکن بعد از فحاشی‌ها مجبور شود تمام پست‌های خود را پاک کند.

با این حال صادق محرمی که جزو بااخلاق‌ترین بازیکنان ما در حال حاضر محسوب می‌شود و هیچ رفتار حاشیه سازی در دوران حضورش در پرسپولیس شکل نداده بود، پیش از ترک ایران نیز بارها از علاقه قلبی خود به هواداران این تیم و تلاش برای افتخارآفرینی با نام آن یاد کرده بود و مشخص نیست خط دهی‌ها برای فحاشی به او به چه دلیل در حال شکل گرفتن است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۵۲۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان