//
کدخبر: ۹۳۸۸۲ //

کامیابی‌نیا – پرسپولیس؛ الزام برای تمدید قرارداد! (عکس)

کمال کامیابی نیا سومین فصل حضورش در پرسپولیس را سپری کرد و حالا باید در خصوص تمدید قرارداد یا ترک تیم تصمیم بگیرد.

 کامیابی‌نیا – پرسپولیس؛ الزام برای تمدید قرارداد! (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

 کامیابی نیا جزو اولین خریدهای برانکو ایوانکوویچ بود؛ او پس از فصلی درخشان در نفت و کسب عنوان سومی به پرسپولیس پیوست تا به قول خودش به آرزوی بزرگی فوتبالی اش برسد. حالا کمال گتوزوی سرخ ها یکی از بازیکنان باسابقه این تیم به حساب می آید و در این شرایط، هواداران انتظار دارند او با امضای قراردادی جدید، در پرسپولیس ماندنی شود.

روز گذشته مشخص شد صادق محرمی و فرشاد احمدزاده از پرسپولیس جدا خواهند شد و جدایی محسن مسلمان نیز تا حدی قطعی به نظر می رسد. همچنین مصدومیت محسن ربیع خواه از ناحیه رباط صلیبی و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی، سبب شده تا برانکو ایوانکوویچ بیش از هر زمان دیگری با فقر بازیکن روبرو شود.

اما حتی در صورت بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی هم تمدید قرارداد کمال کامیابی نیا الزامی به نظر می رسد. هم اکنون، جذب یک مهاجم، یک هافبک بازیساز، یک مدافع راست جزو نیازهای پرسپولیس برای ادامه روند رو به رشد است. البته باید در نظر گرفت که هنوز پنجره نقل و انتقالاتی باز نشده و چند بازیکن بدون قرارداد نظر امیری، انصاری و... نیز هستند.

بنابراین پرسپولیسی ها باید خیلی زود فعالیت نقل و انتقالاتی را آغاز و با بازیکنان فعلی تمدید قرارداد کنند.

کمال کامیابی نیا این فصل را ایده آل سپری نکرد و با هافبک دفاعی مورد نظر برانکو فاصله هایی محسوس داشت، او می تواند این نقصان را در فصل جدید جبران کند و به همان ستاره لیگ پانزدهمی قرمزها تبدیل شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۳۸۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان