تاریخ انتشار: 1397/06/13 23:17
کد خبر: 131646

فدراسیون در خواب خرگوشی/مدیران دست از کشوی جادویی بردارند

رای پرونده سوپر جام همچنان امروز و فردا میشود.
فدراسیون در خواب خرگوشی/مدیران دست از کشوی جادویی بردارند

پس از اینکه استقلال در دیدار شهرآورد سوپر جام شرکت نکرد پس از کش و قوس فراوان سازمان لیگ رای به پیروزی سه بر صفر پرسپولیس داد.

 مدیران وقت استقلال که به علت اردوی بی موقع و رفتن به ترکیه یک جام را از دست رفته میدیدند به فدراسیون فوتبال فشار وارد کردند تا شاید بتوانند این رای را وتو کنند.

پس از حاشیه های فراوان و فشار رسانه ها رای کمیته انضباطی ۲ مرداد ماه صادر شد و پرسپولیس را برنده قانونی سوپر جام شد را صادر کرد.

اما در اقدامی که فقط در فوتبال ایران رواج دارد رای رکن رسمی قضایی و فدراسیون فوتبال کمیته انضباطی به کمیته استیناف رفت البته گفتنی است براساس اعلام رسمی مسئولین فدراسیون فوتبال باشگاه استقلال در مدت قانونی اعتراض خود را به مراجع زیربط ارائه نداده بودند.

اما در اقدامی عجیب جلسه ای حدود یک ماه بعد از اعلام حکم برگزار شد و طبق اعلام صالحی رئیس کمیته استیناف رای صادر شده و مراحل اداری آن انجام شده است.

نکته تامل برانگیز این است که در هفته گذشته تا به این لحظه حکم امروز و فردا میشود و رای صادر شده همچنان در کشوی جادویی دبیر کل فدراسیون فوتبال خاک میخورد.

به نظر میرسد به تعبیری مسئولین فدراسیون فوتبال در خواب خرگوشی به سر میبرند و شاید به دلیل مسائل فرا فوتبالی در اعلام حکم تردید دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yp7da

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شرط تغییر زمان دیدار برگشت پرسپولیس و الدحیل؛ موافقت استقلال و السد