//
کدخبر: ۱۲۴۴۸۰ //

پیشنهاد میلیون دلاری تیم قطری به بازیکن پرسپولیس!

طبق اعلام رسانه های خبری، بشار رسن مد نظر یک تیم قطری قرار گرفته است و احتمال انجام شدن این انتقال وجود دارد.

پیشنهاد میلیون دلاری تیم قطری به بازیکن پرسپولیس!
به گزارش فرتاک نیوز،

شنیده می‌شود بشار رسن بازیکن پرسپولیس مورد توجه یک تیم قطری قرار گرفته تا فصل آینده را در این تیم توپ بزند.

بشار رسن هم‌اکنون برای همراهی تیم ملی عراق در اردوی تیم کشورش به سر می‌برد. او در دیدار با الدحیل قطر هم یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بود. شماره ۵ پرسپولیس یک پاس بی‌نقص هم برای امید عالیشاه فرستاد ولی این یکی قدر موقعیت تک به تک را ندانست. حالا شنیده می‌شود بشار رسن مورد توجه یک تیم قطری قرار گرفته تا فصل آینده را در این تیم توپ بزند.

این در حالی است که قرارداد این هافبک عراقی در پایان فصل با پرسپولیس به اتمام خواهد رسید و او می‌تواند در پایان لیگ هجدهم با خیال راحت به هر تیمی که دلش خواست به عنوان بازیکن آزاد برود.

او تا قبل از بازی رفت با الدحیل در قطر آمادگی آن را داشت که قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند. شرط زیادی هم نداشت و فقط خواستار تسویه حساب طلب ۲۵ هزار دلاری خود شد، اما دوستان تعلل کردند.

همان روز‌ها هم یک تیم دیگر قطری خواهان بشار رسن بود که با توجه به داشتن قرارداد با پرسپولیس عملاً پول چندانی به این هافبک خوش‌تکنیک نمی‌رسید. بنابراین بشار رسن به آن پیشنهاد پاسخ منفی داد در حالی که شنیده می‌شود پیشنهاد جدید قطری‌ها از لحاظ مالی خیلی وسوسه‌انگیز است.

خوب می‌دانیم ارزش دلار در کشورمان بالا رفته و فراهم کردن آن ساده نیست در حالی که در آن سوی آب‌های خلیج فارس قطری‌ها مثل ریگ پول خرج می‌کنند. وقتی هم که پای پیشنهاد تیم‌های قطری وسط باشد حفظ بازیکنان در لیگ برتر ایران کار بس دشواری است. بشار رسن هم از این قاعده مستثنی نیست. پس از جدایی محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و وحید امیری حالا بشار رسن جزو معدود بازیکنان تکنیکی و پا به توپ پرسپولیس محسوب می‌شود که در لیگ قهرمانان آسیا نیز امتحان خوبی پس داده است.

عملکرد سروش رفیعی بازیکن تازه خریداری شده پرسپولیس در فولاد خوزستان هم به قدری ناامید‌کننده بوده که همه پرسپولیسی‌ها را نگران کرده است.

در چنین شرایطی به حمیدرضا گرشاسبی و دوستان پیشنهاد می‌کنیم هر چه زودتر برای تمدید قرارداد بشار رسن عراقی اقدام کنند.

تعلل امروز جایز نیست. حتم بدانید پیدا کردن هافبک خارجی با کیفیت بشار رسن و با این قیمت بسیار سخت خواهد بود. تجربه نشان داده معمولاً خرید‌های خارجی خوب از آب درنیامده و پرسپولیسی‌ها باید دو دستی بشار رسن را بچسبند و قراردادش را تمدید کنند. به هر حال از ما گفتن بود!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۴۴۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان