//
کدخبر: ۱۲۳۱۰۳ //

استاندارقزوین: توزیع ورزش قهرمانی در استان و کشور باید در دستور کار قرار گیرد /خوشبختانه ورزشکاران قزوین در مسابقات جاکارتا با ۳ مدال خوش درخشیده‌اند

استاندار قزوین بر توزیع ورزش قهرمانی تاکید کرد و گفت: ورزش و نشاط از نیازهای اساسی جامعه به ویژه برای بانوان بوده که در این زمینه باید اقدامات لازم انجام شود.

استاندارقزوین: توزیع ورزش قهرمانی در استان و کشور باید در دستور کار قرار گیرد /خوشبختانه ورزشکاران قزوین در مسابقات جاکارتا با 3 مدال خوش درخشیده‌اند
به گزارش فرتاک نیوز،

عبدالمحمد زاهدی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح سالن ورزشی کوندج که با حضور مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: ورزش و نشاط از نیازهای اساسی جامعه  به ویژه برای بانوان بوده که در این زمینه باید اقدامات لازم انجام شود.

وی بیان کرد: خوشبختانه تحرک خوبی در حوزه ورزش استان وجود دارد و ورزشکاران استان در مسابقات جاکارتا با 3 مدال خوش درخشیده‌اند.

استاندار قزوین تصریح کرد:  ‌توزیع ورزش قهرمانی در استان و کشور باید در دستور کار قرار گیرد چراکه این مهم غرور ملی در پی دارد.

فریبا محمدیان معاون وزیر ورزش و جوانان نیز در این مراسم گفت: تا پایان سال پروژه‌های نیمه تمام کشور در حوزه ورزش را  تکمیل خواهیم کرد.

وی بیان کردک با تلاش مسئولان دهه فجر 40 سالگی انقلاب پروژه‌های بزرگی افتتاح و به بهره‌برداری خواهید رسید.

معاون وزیر ورزش‌ و جوانان تصریح کرد: کاروان تجهیز 31 خانه ورزش روستایی در استان برای انجام فعالیت‌های موردنیاز اعزام شده‌اند.

محمدیان گفت: بانوان در افتخارآفرینی ورزشی سهم ویژه‌ای دارند که باید مدنظر قرار گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۳۱۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان