//
کدخبر: ۱۲۲۸۵۶ //

عبدی: الدحیل ضعیف‌تر از السد ظاهر شد / پرسپولیس می‌تواند به مرحله بعدی برود

مربی سابق پرسپولیس می‌گوید این تیم با وجود شکست برابر الدوحیل می‌تواند به بازی برگشت امیدوار باشد.

عبدی: الدحیل ضعیف‌تر از السد ظاهر شد / پرسپولیس می‌تواند به مرحله بعدی برود
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین عبدی درباره شکست پرسپولیس در دیدار برابر الدحیل قطر اظهار کرد: فکر می‌کنم در نیمه نخست الدحیل عملکرد بهتری داشت اما با این وجود اگر بخواهیم این تیم را با تیم السد و بازی‌اش مقابل استقلال مقایسه کنیم، باید بگویم الدحیل تیم ضعیف‌تری بود و السد قدرتمندتر ظاهر شد. البته پرسپولیس هم بخصوص در نیمه دوم عملکرد خوبی داشت و بازیکنانش به خوبی در زمین پخش شده بودند و توپ‌ها را قطع می‌کردند. با توجه به اینکه دو تیم تمایل داشتند حداقل پنج بازیکن پشت توپ داشته باشند، به همین دلیل شاهد قطع توپ زیادی از دو تیم بودیم.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا این باخت می‌تواند هواداران را امیدوار نگه دارد، گفت: بله همینطور است. با وجود اینکه پرسپولیس باخت اما به خاطر اینکه فقط یک گل دریافت کرد می‌تواند به بازی برگشت امیدوار باشد. به شرط اینکه در بازی برگشت مجموعه تیم سعی کنند اول از دروازه خودشان مراقبت کنند و دروازه‌شان باز نشود چراکه الدحیل تیمی است که هم روی ضدحملات و هم روی حملاتی که دارد می‌تواند خطرناک باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس به نیمه نهایی صعود خواهد کرد یا خیر، گفت: پیش‌بینی بازی خیلی سخت است اما با توجه به بازی‌ای که دیدیم فکر می‌کنم که در بازی برگشت اگر بتوانیم دروازه خودمان را بسته نگه داریم و به گل برسیم می‌توانیم صعود کنیم. در دیداری که شاهد بودیم پرسپولیس در خط دفاع عملکرد خوبی داشت اما متاسفانه در ایجاد موقعیت کم‌فروغ ظاهر شد و نتوانست فرصت خوب گلزنی ایجاد کند چراکه حریف هم با تعداد نفرات زیاد در زمین خودشان اجازه نمی‌دادند پرسپولیس موقعیت گل ایجاد کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۲۸۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان