//
کدخبر: ۵۲۲۴ //

محرومیت بازیکنان پرسپولیس به موقع بود/ رقبای صدرنشین به فکر تک امتیازها هستند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس داشته های خوبی دارد.

محرومیت بازیکنان پرسپولیس به موقع بود/ رقبای صدرنشین به فکر تک امتیازها هستند

به گزارش فرتاک نیوز، حسین عبدی پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس گفت: به نظر من یک مقدار استرس و هیجان در این دیدار زیاد بود ولی به هر حال پرسپولیس با حداقل گل توانست یک پیروزی شیرین و سه امتیاز مهم را کسب کند.

مربی اسبق سرخپوشان با اشاره به نبود سه پرسپولیسی در بازی با صبا افزود: از دست دادن بازی با صبا برای این سه پرسپولیسی بهتر از دست دادن بازی های حساس آینده مانند بازی با تراکتور بود. به هرحال صبا الان در جدول شرایط مناسبی ندارد البته این به آن معنا نیست که پرسپولیس بازی راحتی پیش رو دارد. اکثر تیم ها برای گرفتن حداقل یک امتیاز به مصاف پرسپولیس می آیند و صبا آن هم در خانه از این قانون مستثنی نیست.

وی درخصوص بازی های آسیایی پرسپولیس هم اظهار داشت: پرسپولیس داشته های خوبی دارد و طارمی گل های حساسی در بازی های مهم برای این تیم به ثمر رسانده و دیگر نفرات هم به وحدت تاکتیکی مناسبی با یکدیگر دست پیدا کرده اند اما من فکر می کنم پرسپولیس یک هافبک دفاعی و یک بازیکن در چپ نیاز دارد. اگر چه در حال حاضر بازیکنان در پست های غیرتخصصی به خوبی بازی می کنند اما این شرایط شاید همیشه به ویژه در آسیا تداوم نداشته باشد.

عبدی در پایان عنوان کرد: به عنوان یک پرسپولیسی برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم در فصل نقل و انتقالات زمستانی خواسته های کادرفنی به خوبی تأمین شود. 

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۲۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان