//
کدخبر: ۱۲۱۷۲۸ //

گواردیولا: مشکلی با سانه ندارم

سرمربی منچسترسیتی درباره نیمکت نشینی لروی سانه، به صحبت پرداخت و عنوان کرد: این نیمکت نشینی فنی است.

گواردیولا: مشکلی با سانه ندارم
به گزارش فرتاک نیوز،

لروی سانه فصل گذشته باز بازی‌های خود به عنوان پدیده لیگ برتر فوتبال انگلیس انتخاب شد  ولی این بازیکن ۲۲ ساله در این فصل جایگاه خودش را در ترکیب اصلی از دست داده است.

پپ گواردیولا درباره نیمکت نشینی این بازیکن که فصل گذشته ۱۰ گل و ۱۵ پاس گل را ثبت کرد، گفت‌: در دو هفته‌ اخیر من همان سانه‌ای را در تمرینات دیدم که دوست داشتم. شما عملکرد او را در فصل قبل به یاد دارید. او کمی دیر به ما ملحق شد و در حال‌ حاضر رفته رفته به همان فرم خوب خودش بازگشته است و من فکر می‌کنم که سانه بتواند به زودی خودش را به ترکیب اصلی برساند. من هیچ مشکلی با این بازیکن ندارم و نیمکت نشینی او کاملا فنی است.

سرمربی اسپانیایی در ادامه‌ صحبت‌های خود، اظهار کرد: ما شش مهاجم خیلی خوب در تیم در اختیار داریم که نمی‌شود همه آنها همزمان بازی کنند. هر بازیکنی  که آماده‌تر باشد در ترکیب تیم قرار می‌گیرد. بازیکنانی که در تمرینات بتوانند خودشان را ثابت کنند و نشان می دهند می توانند به ترکیب اصلی تیم برسند. من عملکرد همه آنها را زیر نظر دارم و هیچ کس مثل من نمی تواند درباره عملکرد این بازیکنان قضاوت کنند.

منچسترسیتی در هفته‌ اخیر کوین دی بروین، هافبک بلژیکی خود و کلودیو براوو، دروازه‌بان دوم خود را به دلیل مصدومیت از دست داده است. تیم شش امتیازی لیگ برتر فوتبال انگلیس باید در هفته‌ سوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف ولورهمپتون برود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۱۷۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان