//
کدخبر: ۱۱۸۵۱۴ //

ممکن است استرلینگ قراردادش را تمدید نکند

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی اعتراف کرد که امکان دارد بال انگلیسی تیمش نخواهد قراردادش را با قهرمان فصل گذشته لیگ برتر تمدید کند.

ممکن است استرلینگ قراردادش را تمدید نکند
به گزارش فرتاک نیوز،

پپ گواردیولا تأکید کرد که دوست دارد رحیم استرلینگ قراردادش را با منچسترسیتی تمدید کند اما امکان دارد که او از انجام این کار خودداری کند.

تأخیر صورت گرفته در توافق طرفین برای عقد قرارداد سبب شده اخباری در خصوص بی‌میلی بازیکن سابق لیورپول برای ماندن در جمع آبی‌پوشان شهر منچستر منتشر شود. این در حالیست که گواردیولا با استفاده از استرلینگ در بازی هفته نخست فصل جدید لیگ برتر در خانه آرسنال نشان داد که هنوز روی استرلینگ حساب می‌کند به خصوص که این بازیکن انگلیسی در این بازی گلزنی هم کرد.

گواردیولا گفت: من با استرلینگ درباره قراردادش صحبت نکرده‌ام. من مدیر ورزشی باشگاه یا مدیر اجرایی آن نیستم. من یک مربی‌ام. تلاشم را می‌کنم تا روحیه تیمم در رختکن و زمین بازی مساعد باشد تا بازی‌ها را ببریم. من از عملکرد استرلینگ راضی‌ام و دوست دارم که او بماند. تلاش‌مان را خواهیم کرد تا احساس کند که روی او حساب می‌کنیم و واقعاً هم حساب می‌کنیم.

گواردیولا ادامه داد: ما بعد از یک فصل سخت برای تیم وارد این باشگاه شدیم و من به استرلینگ گفتم که می‌خواهم به او کمک کنم و دوست دارم که خوشحال باشد. با این حال ممکن است که مدیران برنامه او موافق نباشند و این اتفاق رخ ندهد. استرلینگ و مدیر برنامه‌هایش می‌دانند که ما او را دوست داریم و واقعاً او را می‌خواهیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۸۵۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان