//
کدخبر: ۹۳۳۱۵ //

گواردیولا: لیورپول مدعی قهرمانی فصل آینده خواهد بود

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی معتقد است که یورگن کلوپ و تیمش، فصل آینده رقیب سیتی برای قهرمانی لیگ برتر خواهند بود.

 گواردیولا: لیورپول مدعی قهرمانی فصل آینده خواهد بود
به گزارش فرتاک نیوز،

 سیتی در صورتی که در دیدار امروز خود مقابل ساوتهمپتون به پیروزی دست پیدا کند، به اولین تیم لیگ برتر تبدیل می‌شود که با 100 امتیاز قهرمان شده است. شاگردان پپ عملکرد بسیار خوبی در این فصل داشته اند و توانسته اند خود را به عنوان بهترین تیم معرفی کنند. حال گواردیولا به تمجید از لیورپول پرداخت و تاکید کرد که شاگردان کلوپ می‌توانند تهدیدی جدی برای فصل آینده باشند.

او گفت:" من مطمئنم که تیم کلوپ، فصل آینده از مدعیان اصلی خواهد بود. نمی‌گویم که فقط لیورپول رقیب ما خواهد بود ولی قطعا تیم خوبی خواهند داشت. لیورپول با سکب بازی اش و کیفیت بازیکنانش و خط حمله عالی اش می‌تواند خطرناک باشد. فن دایک کمک زیادی به ثبات خط دفاعی آنها کرده است. ما 25 امتیاز از آنها بیشتر داریم، گفتن اینکه کار دشواری بود، سخت است ولی واقعا اینطور بود.

یورگن مربی بزرگی است، او فوق العاده است. او تیم خیلی خوبی ساخته که سبکی هجومی دارد و همواره به دنبال موقعیت و خلق خطر برای حریف است. او همیشه نگاه مثبتی به باشگاه و محیط تیمش دارد. او را می‌ستایم زیرا گوندوگان با او کار کرده، لواندوفسکی با او به بازیکن بزرگی تبدیل شد و فراتر از همه اینها، کلوپ انسان بزرگی است."

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۳۳۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان