//
کدخبر: ۱۲۱۵۲۶ //

ستاره استقلالی بالاخره زهرش را به پرسپولیسی ها ریخت !

کرار پس از سال‌ها، توانست زهرش را به پرسپولیسی‌ها بریزد.

ستاره استقلالی بالاخره زهرش را به پرسپولیسی ها ریخت !
به گزارش فرتاک نیوز،

جاسم کرار در تیم‌های بزرگی بازی کرده و کنار حاشیه‌های زیادش، تاثیرگذاری زیادی داشته اما معمولا مقابل پرسپولیس بازنده بوده است. او در این سال‌ها، یکی از رقبای محبوب پرسپولیسی‌ها بوده اما روز گذشته، با یک پاس گل تماشایی هم شانس برد را از پرسپولیس گرفت و هم توانست بعد از سال‌ها، انتقام شکست‌های پرتعدادش را بگیرد.

کرار لیگ نهم که تازه به ایران آمده بود، دو بار با تراکتورسازی روبروی پرسپولیس قرار گرفت و یک باخت و یک مساوی داشت. بازی اول او به عنوان بازیکن ذخیره به زمین رفت و بازی دوم فیکس بود. فصل بعد کرار و تراکتور هفته اول به پرسپولیس باختند اما بازی برگشت، با گل کرار از روی نقطه پنالتی جبران کردند و پیروز شدند. گلی که آخرین تاثیرگذاری مهم کرار مقابل پرسپولیس محسوب می‌شد.

کرار فصل بعد به استقلال رفت. استقلال بازی رفت پرسپولیس را برد اما کرار، نقشی روی دو گل این تیم نداشت. آن مسابقه، آخرین باری بود که تیم‌های کرار در حضور او به پرسپولیس گل زدند. کرار خیلی زود بخاطر درگیری با جباری، استقلال را ترک کرد. لیگ چهاردهم، به ایران و استقلال برگشت. بازی رفت در غیاب او استقلال به پرسپولیس باخت و بازی برگشت، در حضور کرار استقلال شکست خورد. بازی رفت که کرار در زمین نبود استقلال گل زد و بازی برگشت که او حضور داشت نتوانست گلی بزند. لیگ پانزدهم ماندن کرار در استقلال طولانی نبود و او لیگ شانزدهم دوباره پیراهن تراکتورسازی را پوشید. بازی رفت بدون گل مساوی شد و بازی برگشت، تراکتوری‌ها در حضور کرار سه گل از پرسپولیس خوردند. فصل پیش هم صنعت نفت با حضور ثابت کرار، رفت و برگشت به پرسپولیس باخت و در ازای ۵ گلی که خورد نتوانست گلی بزند. تیم‌های کرار در ۵ بازی آخر طی ۷ سال اخیر، هیچ گلی به پرسپولیس نزدند و مجموعا ۹ گل خوردند. آماری تلخ که با پیراهن سه تیم مختلف یعنی استقلال، تراکتورسازی و صنعت نفت به ثبت رسید.

شب گذشته ( پنج شنبه ) جاسم کرار بالاخره این طلسم را شکست. تیم او برای اولین بار پس از ۷ سال به پرسپولیس گل زد و خودش هم پس از ۸ سال، روی گل به این تیم تاثیرگذار بود. گلی که اولین گل خورده فصل پرسپولیس هم محسوب می‌شد و اجازه نداد آن‌ها دوباره روی دور برد بیفتند و به صدر جدول لیگ برگردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۱۵۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان