//
کدخبر: ۱۲۰۱ //
کمالوند در نشست خبری شرکت نکرد

صمدیان: تلاش می‌کنیم سهمیه آسیا را به دست آوریم/می‌خواهیم دست پُر به تبریز برگردیم

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: اختلاف امتیازی زیادی با سه تیم اول جدول نداریم و تلاش می‌کنیم به سهمیه آسیا دست پیدا کنیم.

 

شاهین صمدیان که به جای فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان در هفته شانزدهم لیگ برتر حضور یافته بود، گفت: با توجه به شرایطی که در روزهای پایانی نیم فصل اول داشتیم شکل تیم ما بهتر شده و قطعا فردا برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم تا با دست پر به تبریز برگردیم. چون فاصله امتیاز ما با بالای جدول کم شده انتظار ما کمتر از این نخواهد بود و همه توانمان را به کار می‌بریم که با دست پر به تبریز برگردیم.

وی در خصوص تعطیلات نیم فصل لیگ برتر عنوان کرد: با توجه به سرمای تبریز قبل از بازی ذوب آهن در جام حذفی تمرینات خوبی را برگزار نکردیم اما بعد از مسابقه با نفت آبادان اردوی خوبی را در تهران برگزار کردیم.

مربی گسترش فولاد تصریح کرد: علاوه بر تمرینات خوبی که پشت سرگذاشتیم سه بازیکن جدید نیز جذب و سعی کردیم در این اردو آنها را به هماهنگی خوبی با تیم برسانیم. امیدوارم فردا همه علاقه مندان فوتبال این تأثیرات مثبت را در تیم ما مشاهده کنند.

صمدیان در مورد بازیکنان جذب شده اظهار داشت: سه بازیکن در پست‌هایی که مودر نیازمان بود جذب کردیم در خط دفاعی محمد نصرتی را از ماشین سازی به خدمت گرفتیم و در خط هافبک و حمله با محمدرضا خرسندنیا و محمد اوسانی به توافق رسیدیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه جایگاهی در پایان فصل برای گسترش فولاد متصور است گفت: ایرادهای ما در سه چهار بازی ابتدای فصل به ما لطمه زد و روند خوبی را طی نکردیم. یکی از این ایرادها عدم تمرکز در موقعیت‌ها بود. با این حال در نیم فصل دوم قطعا حرف‌های زیادی خواهیم داشت. ما با سه تیم اول جدول اختلاف امتیازی نداریم و آینده را روشن می‌بینم که بتوانیم به سهمیه آسیا دست پیدا کنیم.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان