//
کدخبر: ۱۱۲۱ //

استقلال خوزستان-تراکتورسازی/جدال امیر و سیروس در شوک رحیم و سروش

تیم های استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز در اولین بازی دور برگشت رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند.

تیم های استقلال خوزستان وتراکتورسازی تبریز در چهارچوب هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر روز پنجشنبه از ساعت 15:30 در ورزشگاه غدیر اهواز رودرروی هم قرار می گیرند.

* تراکتورسازی تبریز با کسب 30 امتیاز به مقام نایب قهرمانی نیم فصل اول دست پیدا کرد. آنها در صورت شکست استقلال خوزستان و همچنین عدم موفقیت پرسپولیس در بازی برابر سایپا می تواند به صدر  جدول رده بندی صعود کنند اما اگر در این بازی نتیجه دلخواه را کسب نکنند از صدر جدول دور خواهند شد و تیم های ذوب آهن و پیکان را در نزدیکی خود حس خواهند کرد.

* تیم استقلال خوزستان نیز با 18 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی جای دارد. آنها می توانند با 3 امتیاز بازی با تراکتور به رده نهم جدول رده بندی صعود کند اما اگر در این بازی نتیجه ای به غیر از برد برایشان حاصل شود امکان دارد تا دو رده در  جدول سقوط داشته باشند.

* دیدار رفت این دو تیم در ورزشگاه اختصاصی تراکتور با نتیجه مساوی 2-2 به اتمام رسید. رحیم زهیوی درآن مسابقه ستاره تیم استقلال خوزستان بود که موفق شد دو بار برای تیمش گلزنی کند. گل های تراکتور هم توسط ادینیو و فرزاد حاتمی وارد دروازه ، دروازه بان برزیلی وقت استقلال خوزستان شد.

* رحیم زهیوی ، میثم دورقی، عزت الله پورقاز ، سیدجلال عبدی چهار بازیکنی هستند که تا کنون جدایی شان از جمع آبی پوشان خوزستانی قطعی شده است و نفراتی چون آرش افشین، آلویز نانگ، پیمان حشمتی و مصطفی ماهی به جمع این تیم اضافه شدند.

* سروش رفیعی ستاره نیم فصل اول تیم تراکتورسازی پس از پایان خدمت سربازی اش از این تیم جدا شد و به تیم پرسپولیس پیوست.

* جاسم کرار بازیکن عراقی تراکتورسازی که چند روزی در تمرینات این تیم شرکت نکرده بود با اجازه قلعه نویی دوباره به اردوی سرخپوشان تبریزی بازگشت.

* تراکتورسازی در نیم فصل هنوز در خارج از خانه شکست نخورده است. آنها تا به اینجا 5 پیروزی و 2 تساوی در بازی های غیرخانگی کسب کردند.

* استقلال خوزستان در بازی های خانگی خود تاکنون 2برد ، 3 مساوی و 2 باخت را تجربه کردند.

* استقلال خوزستان در نیم فصل اول مقابل سه تیم تبریزی به یک پیروزی، یک تساوی و یک باخت دست پیدا کردند.

* تراکتورسازی تبریز نیز در برابر سه تیم جنوبی در نیم فصل اول به 3 تساوی دست پیدا کرد و نه بردی داشت و نه باختی.

* این دو تیم در لیگ برتر تاکنون 7 بار به مصاف هم رفتند که حاصل آن 3 پیروزی برای تراکتور و 4 تساوی بوده است. هنوز تیم استقلال خوزستان به بردی دست پیدا نکرده و سه بازی آخر هم برنده ای نداشته است.

* سعید آقایی ، علیرضا رمضانی، لوسیانو ادینیو و شهرام گودرزی 4 بازیکن تراکتورسازی هستند که به این دیدار نمی رسند.

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان