//
کدخبر: ۱۱۹۲۵۷ //

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه: خبرنگاران ورزش را فراگیر نمایند

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه درپاسدداشت روز خبرنگار، از اصحاب رسانه در ورزش تجلیل نمود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه: خبرنگاران ورزش را فراگیر نمایند
به گزارش فرتاک نیوز،

پاسدداشت روز خبرنگاران با حضور  مدیرکل اداره ورزش و جوانان و معاونین اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه و   تعدادی از خبرنگاران ورزشی در سالن هادیان مجموعه ورزشی آزادی برگزار گردید و در این مراسم از آنها تجلیل بعمل آمد.

22

صابر رحیمی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه در این پاسداشت گفت: شغل خبرنگاری شغلی پرخطر و جداب ‌می باشد وخبرنگاران نقش مهمی در شادی و نشاط در جامعه بر عهده دارند. آنها با انعکاس یک خبر مثبت، باعث نشاط و شادابی و با  انتشار یک خبر بعد هم می توانند باعث نگرانی در جامعه شوند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه در خطاب به خبرنگاران حاضر در مراسم گفت: شما خبرنگاران که در حوزه ورزش و جوانان فعالیت دارید، به عنوان یکی از اعضای خانواده ورزش و جوانان استان، ما را در رسیدن به اهداف همراهی نمایید و در فراگیر نمودن ورزش کمک حال ما باشید و با نقدهای منصفانه خود مسیر درست را برای ما ترسیم نمایید و بدانید که نقد پذیر هستیم.

صابر رحیمی ادامه داد: برای حمایت از اعزام ورزشکاران 20تا 30میلیون بودجه برای کمک هزینه سفر وجود داشت ولی خدا را شکر توانستیم ورزشکاران ملی پوش کرمانشاهی را تا 200 میلیون تومان کمک نماییم و باید بگویم در این راستا با حمایت خیلی از عزیزان توانستیم در بدرقه ورزشکاران سنگ تمام بگذاریم و اگر هر ورزشکار کرمانشاهی در بازی های آسیایی مقام بیاورد جایزه ویژه از طرف استاندار دریافت خواهد کرد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود در خصوص ورزش کشتی سخن گفت و در این رابطه با اشاره به جایگاه این ورزش افزود:  کشتی کرمانشاه در حال رشد و بازگشت به دوران اوج است و در حال حاضر پنج نفر کرمانشاه ملی‌پوش دارد و این باعث خوشحالی می باشد و ان شالله با همراهی هیات کشتی و کارشناسان برای کشتی برنامه‌های زیادی داریم .

رحیمی ادامه داد: عملکرد و برنامه هیأت کشتی خوب است و درخواست میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی  جام جهان پهلوان تختی را به فدراسیون داده‌ایم.

وی در ادامه در خصوص راه اندازی استخر قهرمانی گفت: استخر قهرمانی 70درصد تکمیل شده و اعتبارات عمرانی فعال شده است و امیدواریم در آینده یا نزدیک شاهد افتتا آن باشیم.

 مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه این مراسم و در خصوص کمک های ورزشی به مناطق زلزله زده، گفت: امسال در ماده 12 اعتبارات خوبی به مناطق زلزله‌زده اختصاص یافته است که تا پایان سال مالی سالن‌ها و مکان‌ها تکمیل خواهد شد.

رحیمی ادامه داد: 20 زمین چمن مصنوعی در روستاها و بخش‌های استان کرمانشاه احداث خواهد شد.

وی در خصوص این که چرا بادران به کرمانشاه نیامد، افزود: در نشستی که با آقای استاندار تشکیل گردید، بحث بادران و بعثت مطرح شد و حتی در موضوع انتقال بادران به کرمانشاه مرحله اول انجام و موافقت هم گردید ولی یک سری شرایط باید لحاظ می شد تا کرمانشاه در این راستا متضرر نشود که در نهایت تصمیم بر این گرفته شد که این اتفاق نیفتد چون شرایط آن با خواسته های کرمانشاه هماهنگی نداشت، اما تیم بعثت متعلق به کرمانشاه می باشد و امیدوارم بتوانیم کمک حال او باشیم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص احداث پارک خانواده گفت: پارک خانواده هم تصویب شده در کل کشور دائر شده است و بعنوان دبیر کار گروه، بعد از یک سال خانواده جوانان اولین نشست را برگزار نمودیم و خوشبختانه مصوبات خوبی هم در این جلسه داشتیم.

رحیمی در ادامه افزود: جهت دریافت وام‌های روستایی و اشتغال‌زایی و سایر وام‌های دیگر به بانک معرفی خواهیم کرد و از این لحاظ اداره ورزش و جوانان مشکلی ندارد اما بانک‌ها شرایط خودشان را دارد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه در پایان سخنان خود در خصوص هیات ووشو و تغییرات بوجود آمده در این هیات گفت: ورزشکاران و اعضای مجمع این رشته ورزشی با هیأت ووشو مشکل داشتند و هر هیأتی دیگر هم نیاز باشد مجمع می‌گذاریم و اگر ورزشکاران و اعضای مجمع درخواست کنند ما برگزار خواهیم کرد.

گزارش: محسن عباسی‌فرد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۹۲۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان