//
کدخبر: ۱۱۸۵۲۹ //

خبری نگران‌کننده برای هواداران ؛ سرخپوشان حق میزبانی ندارند!

نساجی شاید بتوان گفت جواد نکونام در بین مربیان جوان سریع‌تر از همه راه محبوب شدن در عرصه مربیگری را پیش گرفت نکونام توانست به خوبی آن را تجربه کند.

خبری نگران‌کننده برای هواداران ؛ سرخپوشان حق میزبانی ندارند!
به گزارش فرتاک نیوز،

با تایید سعید فتاحی نساجی به دلیل فاصله داشتن ورزشگاه وطنی قائمشهر با استانداردهای لازم نمی تواند میزبانی را در این ورزشگاه داشته باشد.

نساجی با ورود دوباره اش به سطح اول فوتبال ایران به لیگ جذابیت دوچندانی بخشیده است. اما اوضاع برای این تیم خیلی هم خوب پیش نمی رود. اگرچه مسئولان استانی و مدیران باشگاه نساجی در ماه های اخیر تلاش های بسیاری کرده اند اما ورزشگاه وطنی قائمشهر هنوز با استانداردهای لازم فاصله بسیاری دارد.

اگر چه همانطور که در اینجا خواندید به نقل از سعید فتاحی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ‌اعلام شده بود که ورزشگاه وطنی قائمشهر مشکلی برای برگزاری دیدارهای پیش رو ندارد اما بر اساس پیگیری های خبرنگار ان سعید فتاحی اعلام کرد :

رختکن های ورزشگاه وطنی آماده نیست و تا زمان آمادگی این ورزشگاه حق میزبانی ندارد . مسئولان قائمشهر در تلاش برای رفع مشکلات هستند و تنها در صورت رفع این مشکلات این ورزشگاه اجازه میزبانی در لیگ برتر را خواهد داشت.

نساجی این هفته مهمان فولاد است و باید دید که آیا تا زمان برگزاری دیدار با استقلال ، مسئولان ورزشگاه وطنی قائمشهر می توانند شرایط را برای میزبانی فراهم کنند یا نه.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۸۵۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان