//
کدخبر: ۱۱۷۷۰۳ //

سویا به دنبال جذب دروازه‌بان رئال مادرید

باشگاه سویای اسپانیا برای به خدمت گرفتن دروازه‌بان کهکشانی‌ها دست به کار شد.

 سویا به دنبال جذب دروازه‌بان رئال مادرید
به گزارش فرتاک نیوز،

 پس از اینکه سرخیو ریکو دروزاه‌بان سویا روز گذشته (پنجشنبه) به صورت قرضی به فولام ملحق شد، مدیران باشگاه آندلسی به دنبال یک دروازه‌بان جدید هستند و در همین راستا، قصد ارائه پیشنهاد به کیکو کاسیا، سنگربان رئال مادرید را دارند.

کاسیا پس از چند سال حضور در اسپانیول، سال 2015 به رئال پیوست و از همان سال پس از کیلور ناواس، دروازه‌بان ذخیره کهکشانی‌ها بود، اما این دروازه‌بان پس از آمدن تیبو کورتوا و اندری لونین به مادرید و حضور همزمان پنج دروازه‌بان در این تیم، خودش را بازیکن مازاد تیم می‌داند. این در حالی است که لوکا زیدان، پسر سرمربی سابق رئال مادرید هم که یکی از دروازه‌بانان رئال مادرید است، تمایل دارد تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی در روز 31 آگوست، از سانتیاگو برنابئو برود.

این در حالی است که سویا پس از جدایی ریکو و فروش داوید سوریا به ختافه، اکنون دو دروازه‌بان در اختیار دارد. با توجه به اینکه سویا در صورت صعود از پلی‌آف لیگ اروپا در این فصل باید در سه تورنمنت بازی کند، خواکین کاپاروس مدیر ورزشی باشگاه سویا از کاسیا به عنوان یک دروازه‌بان باتجربه و مناسب به عنوان جایگزین ریکو نام برد. سویا از زمانی که کاسیا در اسپانیول حضور داشت، به دنبال جذب کاسیا بود که این بازیکن در آن مقطع زمانی به مادرید رفت.

لالیگای اسپانیا از روز 26 مرداد آغاز می‌شود که سویا در هفته نخست میزبان رایو وایکانو خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۷۷۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان