//
کدخبر: ۱۰۸۵۲۲ //

رد پیشنهاد نجومی چینی‌ها از سوی فوق ستاره کهکشانیها

یک رسانه اسپانیایی مدعی شده است که ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها یک پیشنهاد از لیگ چین که او را به پردرآمدترین بازیکن دنیا تبدیل می‌کرد، رد کرده است تا در فوتبال اروپا بماند.

 رد پیشنهاد نجومی چینی‌ها از سوی فوق ستاره کهکشانیها
به گزارش فرتاک نیوز،

 کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید پیشنهاد یک باشگاه چینی که نامش فاش نشده است را رد کرده تا در قاره سبز بماند.

مدتی است اخباری شنیده می‌شود مبنی بر اینکه یوونتوس قصد دارد رونالدو را با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو از رئال مادرید بخرد و تا پیش از پایان هفته جاری هم این جابجایی قطعی می‌شود.

با این حال طبق ادعای نشریه مارکای اسپانیا، این ماجرا باعث نشده است که چینی‌ها از تلاش برای خرید رونالدو دست بکشند و یکی از تیم‌های سوپرلیگ چین پیشنهادی به دارنده 5 توپ طلا داده است که حقوق او را به 100 میلیون یورو در سال افزایش می‌دهد.

این روزنامه اسپانیایی مدعی شده است که این باشگاه چینی به رونالدوی 33 ساله پیشنهاد قراردادی دو ساله داده اما رونالدو بدون لحظه‌ای تردید آن را رد کرده است

فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید به رکوردار گلزنی این تیم اجازه داده است که تابستان امسال سانتیاگو برنابئو را ترک کند اما برای موافقیت با انتقال او یک شرط گذاشته و آن این است که کاپیتان تیم ملی پرتغال به صورت علنی اعلام کند که با میل خودش از قهرمان اروپا جدا می‌شود نه به اجبار باشگاه.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۸۵۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان