//
کدخبر: ۱۰۷۱۲۷ //

قیمت رونالدو در یوونتوس فاش شد

مجری شبکه مشهور «El Chiringuito TV» اسپانیا در خبری اختصاصی اعلام کرد که باشگاه رئال مادرید با پیشنهاد یوونتوس برای جذب رونالدو موافقت می کند.

قیمت رونالدو در یوونتوس فاش شد
به گزارش فرتاک نیوز،

مجری شبکه مشهور «El Chiringuito TV» اسپانیا در خبری اختصاصی اعلام کرد که باشگاه رئال مادرید با پیشنهاد یوونتوس برای جذب رونالدو موافقت می کند و ستاره پرتغالی با مبلغ 100 میلیون یورو به تورین منتقل خواهد شد.

این شبکه در ادامه خبر داد: رونالدو خواهان ترک رئال مادرید است و به نظر او زمان وداع فرا رسیده است. رونالدو به خاطر پول به یووه نمی رود چون رئال دستمزد دلخواهش را به او پیشنهاد داده است. رئال مدیون کریس است و از حضور 9 ساله اش در این باشگاه تشکر می کند و اجازه رفتنش را فراهم می کند. رونالدو روحش را برای باشگاه رئال داد و به همین خاطر رئالی ها می دانند که باید درها را برای رفتنش باز کنند. رئال باید یک خداحافظی شایسته برای بهترین بازیکن جهان تدارک ببیند.

رئال مادرید با مبلغ 100 میلیون یورو اجازه رفتن رونالدو به یوونتوس را خواهد داد. کریس با بانوی پیش قراردادی چهار ساله تا سال 2022 امضا می کند و دستمزدی 30 میلیون یورویی از باشگاه ایتالیایی دریافت خواهد کرد.

13970412000976_Test_NewPhotoFree.jpg

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۷۱۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان