//
کدخبر: ۱۱۷۳۹۴ //

اینفوگرافی ؛ کفه سنگین ترازو برای پرسپولیس در بازی با استقلال خوزستان!

در این مطلب اینفوگرافی پنج تقابل اخیر استقلال خوزستان و پرسپولیس را برای شما آماده کرده ایم.

اینفوگرافی ؛ کفه سنگین ترازو برای پرسپولیس در بازی با استقلال خوزستان!
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم استقلال خوزستان که هم اکنون با ۱ امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی لیگ خلیج فارس قرار گرفته، در طی سال های اخیر به شدت دچار مشکلات مالی و مدیریتی بوده و این مشکلات به نظر کماکان هم ادامه دارد.این تیم خیلی دیر سرمربی و بازیکنان مورد نظرش را انتخاب کرد که می توان به جرات گفت آن ها بدون تمرینات پیش فصل پا به لیگ گذاشتند. تیم داریوش یزدی علی رغم این مشکلات، لیگ برتر را بد آغاز نکرد. آن ها با ترکیبی که در اختیار داشتند موفق شدند بازی اول لیگ را با نتیجه ۱-۱ برابر گسترش فولاد تبریز شروع کنند. در هفته دوم نیز آن ها با پیروزی فاصله ای نداشتند، اما تیم پدیده موفق شد در دقایق پایانی کامبک بزند و موفق شد ۲ بر ۱ استقلال خوزستان را شکست دهد. استقلال خوزستان، نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران تیم های یک امتیازی لیگ هستند و تنها سپیدرود بدون امتیاز پایین تر از آن ها قرار دارد.

پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی لیگ خلیج فارس در اولین دیدار خود موفق شد با نتیجه ۱ بر ۰ پدیده را در مشهد شکست دهد. اما قدرت نمایی سرخپوشان پایتخت در دیدار دوم مقابل فولاد بود، جایی که تیم قدر خوزستانی حرفی برای گفتن نداشت. شاگردان برانکو با ارائه بازی بی نقص و یکطرفه شکست ۳ بر ۰ را به آن ها تحمیل کردند تا نشان دهند محرومیت هم نمی تواند جلوی توانایی سرخپوشان را بگیرد. ترکیب اصلی پرسپولیس همچنان بازیکنان خوبی را به خود می بیند، اما روی نیمکت دست برانکو حسابی خالی شده است و باید تا نیم فصل این وضعیت را تحمل کند. کمال کامیابی نیا در بازی مقابل فولاد دچار مصدومیت کتف شد، اما خود را به این دیدار رساند و باید برانکو استفاده خواهد کرد یا روی نیمکت قرار می گیرد. همچنین علیرضا بیرانوند هم در ۲ بازی ابتدایی لیگ روی نیمکت قرار گرفت و فرصت بازی کردن را پیدا نکرد.

به بهانه ی دیدار تیم های استقلال خوزستان و پرـسپولیس در لیگ برتر، در یک اینفوگرافی آمار پنج تقابل اخیر دو تیم را مورد بررسی قرار داده ایم:

پنج_تقابل_اخیر_پاستقلال_خوزستان

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۷۳۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان