//
کدخبر: ۱۱۷۳۵۳ //

واکنش تند رئیس باشگاه استروشوندس به امضای قرارداد قدوس

رئیس باشگاه اوستروشوندس گفت: قدوس حق امضای قرارداد با اوئسکا را نداشت و این بازیکن باید به سوئد بازگردد.

واکنش تند رئیس باشگاه استروشوندس به امضای قرارداد قدوس
به گزارش فرتاک نیوز،

 دانیل کیندبرخ می‌گوید: ما هنوز تصمیم قطعی برای انتقال سامان قدوس به هیچ باشگاهی نگرفتیم و هیچ قراردادی با باشگاه اوئسکا اسپانیا امضا نمی‌کنیم.

آیا ب نظر می‌رسد که او (سامان قدوس) قراردادی امضا می‌کند؟

آنها را دیدم. سامان قدوس برای سفر به اسپانیا و شناخت باشگاه اوئسکا اجازه داشت اما مجاز به امضای هیچ چیزی نبود. هیچ نظری ندارم که مدیر برنامه‌های او در تصویر منتشر شده چه کسی بود. هیچ‌گاه با او همکاری نداشتیم و نخواهیم داشت. باید به اتفاق هم به سوئد بازگردند.

اما قدوس چه چیزی را امضا می‌کند؟

نمی‌دانم. الان من هر گونه قراردادی با باشگاه اوئسکا را رد می‌کنم. احساس کنونی من این است که این قرارداد را رد می‌کنم، زیرا خوشحال نیستم.

 از نظر اقتصادی؟

به چیزی که من درباره آن حرف می‌زنم ورود نخواهم کرد. سامان قدوس 3 تا 5 پیشنهاد از تیم‌های آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی و انگلیسی دارد. از نظرم من سامان قدوس یک سوئدی است و در میان برترین بازیکنان این کشور قرار دارد. او احتمالا یکی از بازیکنانی است که برای مدت طولانی در سوئد حضور دارند. ورود او به بازار نقل‌وانتقالاتی یکی از بزرگ‌ترین تغییرات فوتبال سوئد شناخته خواهد شد. من این مساله را که سامان قدوس پس از بسته شدن این پنجره نقل‌وانتقالاتی در اوسترشوندس بماند را رد نمی‌کنم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۷۳۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان